tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، صبح یکشنبه ۱۰ آذر ماه در سراسر کشور آغاز می‌شود و تا ۱۶ آذر ادامه دارد.
هما پرس؛
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جمال عرف روز شنبه در نشست خبری افزود: در این مدت همه عوامل مربوط به اجرای انتخابات از جمله ۲ هزار فرماندار و بخشداران مستقل آموزش دیده‌اند. سه استان خارج از این دوره‌ها بود و همکاران به آن استان رفتند و آموزش‌ها برگزار شد.
آشنایی با انتخابات مجلس شورای اسلامی
رییس ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: در حال حاضر عاملی نداریم که آموزش‌ندیده باشد و بر اساس تقویم انتخابات کشور به‌روز هستیم.
وی افزود: امروز وزیر کشور به فرمانداران حوزه‌هایی که در آن انتخابات همزمان برگزار می‌شود ابلاغ کرد که در استان تهران ۳ نفر، و چهار استان دیگر هر کدام یک نفر انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری برگزار می‌شود.عرف اضافه کرد: پنجشنبه مانور اجرایی به صورت برخط در وزارت کشور برگزار و با همه فرمانداران ارتباط برقرار و سعی شد مشکلات برخی فرمانداری‌ها به سرعت برطرف شود.معاون سیاسی وزیر کشور ابراز امیدواری کرد با آمادگی موجود یک انتخابات پرشور، قانون‌مند، امن و سالم در سراسر کشور برگزار شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: