tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
شایعه برکناری استاندار خوزستان از حادثه تروریستی در شهریور 97 بر زبان‌ها افتاد اما سیل و بلاهای طبیعی که هر روز بر سر خوزستان نازل می‌شد خود به خود این موضوع را به حاشیه برد حال باید دید بعد از فروکش کردن اتفاقات تلخ در خوزستان شاهد تغییر استاندار خواهیم بود یا خیر.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، برخی منابع خبری امروز مدعی شدند ارسلان زارع سرپرست فعلی استانداری گیلان، به عنوان گزینه احتمالی استانداری خوزستان معرفی شده است.

اوایل مرداد ماه نیزنماینده مردم رشت در مجلس از عزم وزیر کشور برای انتخاب و معرفی استاندار غیربومی برای گیلان خبر داد و گفت: وزیر کشور قصد دارد شریعتی استاندار فعلی خوزستان را برای تصدی این پست در استان گیلان معرفی کند.

هر چند بلافاصله مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان این خبر را تکذیب کرد و گفت: فعلاً هیچ گونه صحبتی درباره رفتن غلامرضا شریعتی به استانداری گیلان مطرح نیست و استاندار خوزستان برای پیگیری جبران خسارات سیل و زلزله در خوزستان می‌ماند.

بازار داغ جابه‌جایی استاندار خوزستان در حالی مطرح می شود کهرحمانی فضلی وزیر کشور در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر ناکارآمدی استانداران غیربومی به صراحت اعلام کرد اصرار بنده بر انتصاب استانداران غیر بومی است و تلاش می‌کنم این موضوع محقق شود.

رئیس ستاد روحانی در خوزستان نیز چند روز پیش با نوشتن نامه به رئیس جمهور خواستار برکناری استانداری خوزستان شد تا پرده از اختلاف شدید در اردوگاه اصلاح طلبان خوزستان بردارد.

البته شایعه برکناری استاندار خوزستان از حادثه تروریستی اهواز در شهریور 97 بر زبان‌ها افتاد اما سیل و بلاهای طبیعی که هر روز بر سر خوزستان نازل می‌شد خود به خود این موضوع را به حاشیه برد حال باید دید بعد از فروکش کردن اتفاقات تلخ در خوزستان شاهد تغییر استاندار خواهیم بود یا خیر.

نام:
ایمیل:
* نظر: