tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
مدیر در تراز انقلاب اسلامی، نباید زندگی اشرافی، حقوق نجومی، سفره اشرافی و قانون گریز باشد بلکه باید خود را در سطح قشر فقیر جامعه بداند.

امام جمعه اهواز : در شرایط امروز جنگ اقتصادی، تعطیلی های بیش از حد نمی تواند کشور را در تراز انقلاب اسلامی قرار دهد.
– همه استان های معین خوزستان در بحث سیل باید توجه داشته باشند که امروز زمان رسیدگی به سیل زدگان است.

جهادگران عزیزی که در سیل اخیر شب و روز خود را برای کمک به مردم سیل زده گذاشتند، امروز نیز به حضور جهادی آنها در استان نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: کمک های بلاعوض و وام های بازسازی منازل سیل زده، باید هرچه سریعتر به مردم سیل زده پرداخت شود.

موسوی فرد با اشاره به لزوم کشت تابستانه در استان، گفت: مسئولان آب و برق خوزستان برای رساندن آب مورد نیاز زمین های کشاورزی اقدام می کنند اما تا پایان این مهم باید کار جهادی صورت گیرد.

امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار داشت: در شرایط امروز جنگ اقتصادی، تعطیلی های بیش از حد نمی تواند کشور را در تراز انقلاب اسلامی قرار دهد.

وی افزود: مقصود از زیاد بودن تعطیلات، تعطیلی مناسبت های دینی نیست بلکه دو روزه در هفته و به ویژه حدود یکماه تعطیلی ابتدای سال باید بازنگری شود.

خطیب نماز جمعه اهواز در بیان ویژگی های مدیر تراز انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مدیر انقلابی باید متدین، متخصص، کارآمد و خستگی ناپذیر باشد به گونه ای که شب و روز در خدمت مردم کار کند.

موسوی فرد تصریح کرد: مدیر در تراز انقلاب اسلامی، نباید زندگی اشرافی، حقوق نجومی، سفره اشرافی و قانون گریز باشد بلکه باید خود را در سطح قشر فقیر جامعه بداند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: استفاده از رانت ویژه، استفاده از خودروهای لوکس و بکارگیری بستگان دور و نزدیک در دستگاهی که خود متولی است، برای مدیران ممنوع است.

نام:
ایمیل:
* نظر: