tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
سرپرست فرمانداری اهواز خبر داد:
خون میرزایی با اعلام اینکه خاموشی های سطح شهر اهواز ارتباطی با ریزگردها نداشته است، تصریح کرد: قطعی برق بر اثر تند باد بود و ارتباطی با بحران قطعی برق که در سال ۹۵ رخ داد ندارد.
هماپرس؛

نبی الله خون میرزایی سرپرست فرمانداری اهواز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آراس به خاموشی های شب گذشته اهواز بر اثر توفان و گردباد شدید اشاره کرد و اظهار داشت : پس از ریزش مجتمع مسکونی در منطقه پردیس اهواز همه دستگاه های مدیریت بحران استان با آمادگی کامل در آن موقعیت قرار داشتند، ساعت ۲۱ شب گذشته با شدت گرفتن توفان و گردوغبار با مشکل دیگری در شهر اهواز روبه رو شدیم.

وی ادامه داد: توفان شب گذشته موجب آسیب رسانی به شبکه برق اهواز و قطع درختان و تخریب برخی تاسیسات شهری شد.

فرماندار اهواز با اشاره به آمادگی کامل تیم مدیریت بحران استان گفت: متاسفانه توفان همراه با گردو غبار شهر را با یک حادثه غیر مترقبه مواجه کرد.

خون میرزایی یادآور شد : در هنگام وقوع توفان امکان انجام عملیات جهت اتصال مجدد برق به دلیل ریسک بالا آن وجود نداشت .بنابراین این عملیات به محض پایداری شرایط جوی با سرعت انجام گرفت و شرایط روشنایی به حالت اولیه بازگشت.

فرماندار اهواز گفت: بعد از اینکه وضعیت به حالت عادی برگشت، گروهای عملیاتی به سرعت وارد عمل شدند و اقدامات عادی سازی را در سطح شهر انجام دادند.

وی با اعلام اینکه خاموشی های سطح شهر اهواز ارتباطی با ریزگردها نداشته است، تصریح کرد: قطعی برق بر اثر تند باد بود و ارتباطی با بحران قطعی برق که در سال ۹۵ رخ داد ندارد.

خون میرزایی در پایان با تقدیر از زحمات شرکت توزیع برق اهواز و برق منطقه ای خوزستان در این مدت دوسال به جهت رفع آن مشکلات زیرساختی در تاسیسات برق گفت: با تلاش های انجام شده از آن شرایط بحرانی فاصله گرفتیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: