tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۴
با تلاشهای شبانه روزی مهندس هدایت اله خادمی، پروژه انتقال آب به دشت های ایذه و باغملک به طور رسمی کلید خورد.
هماپرس؛
وعده و وعیدهای انتخاباتی همواره راهکاری برای متقاعد ساختن افکار عمومی درجهت محقق ساختن منافع عمومی جامعه بوده است. که از طریق تاکید بر مطالبات مشترک، نسبت به جلب اکثریت آرای ملت اقدام می کند و امروز با افتخار به استحضار شهروندان محترم می رسانیم که مهندس هدایت اله خادمی نماینده شهرستانهای ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، فاصله میان وعده و عمل را به کوتاه ترین حد ممکن رسانیده و قول و تعهد خود مربوط به ایام انتخابات را رسما عملیاتی نموده است.
بدون تردید معضل آب در دشتهای ایذه و باغملک، برای ساکنین این مناطق کاملا شناخته شده و ملموس است. و لذا نیازی به واکاوی و تشریح آن در این مجال نمی باشد. بنابراین قدر و ارزش واقعی این اقدام برای شهروندانی که سالهاست با این مشکل دست به گریبان بوده اند، به روشنی قابل درک است. از آن جهت است که از لحظه انتشار این خبر، موجی از شادی و امید درمیان مردم این دوشهرستان و روستاهای تابعه به راه افتاده است و هر دم بر گستره و عظمت این موج افزوده می گردد.
مردم شریف این نواحی که دیروز با بصیرت و آگاهی خود انتخابی شایسته را رقم زده بودند. امروز مزد دانایی و فهم اجتماعی، سیاسی خود را از دست نماینده منتخب خود دریافت نموده و به یکی از بزرگترین مطالبات ادوار مختلف خود دست یافتند.
در توصیف جدیت، مداومت و عزم و اراده مهندس هدایت اله خادمی در این مسیر دشوار، که توانست در مدت ۲ سال پس از تصدی کرسی نمایندگی ملت، این طرح بزرگ ملی را به مرحله اجرا درآورد،
همین یک کلام از وزیر محترم نیرو بس که عنوان نموده است؛ در مدت مذاکره و توافقات مربوط به این پروژه، روزی را از خواب بیدار نشدم که تماسها و پیامک های مکرر مهندس خادمی را بر روی تلفن شخصی ام، ندیده باشم.
گفتنی است که پروژه انتقال آب به شهرستانهای ایذه و باغملک به همت و پیگیری مهندس خادمی و با حضور ایشان و همچنین وزیر محترم نیرو، استاندار محترم خوزستان، مدیر کل آب و برق استان و مسئولین مختلف محلی در منطقه اژگیل در ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ كلنگ زنى گردیده و مسئولین اجرایی و پیمانکار مربوطه مقدمات لازم برای اجرای این طرح عظیم ملی را فراهم نموده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: