tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
مدير كل امور اجتماعي استانداري از عملكرد برخي دستگاه ها در خصوص حمايت از برنامه هاي شكست حصر سوسنگرد و آزاد سازی بستان گلايه كرد

 مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري خوزستان گفت:هيچ استاني به اندازه خوزستان مصداق مقاومت، ايثار و شهادت نيست و اين روزها حال و هواي ديگري دارد.

 محمد صادق كريمي كيا با اشاره به برخورداري خوزستان از دو مرز زميني افزود:اين روزها مديريت و هماهنگي زوّار به همت تمام مسئولين استان در حال انجام است.

وي گفت:جايگاه دفاع مقدس استان خوزستان بر هيچ كس پوشيده نيست و نبايد به دست فراموشي سپرده شود.بر همه ما واجب است در برگزاري مناسبات دفاع مقدس همچون شكست حصر آبادان، سوسنگرد و ..حضور پررنگتري داشته باشيم و اين ارزش ها كه سازنده هويت ما هستند را پاس بداريم.

مدير كل امور اجتماعي استانداري از عملكرد برخي دستگاه ها در خصوص حمايت از برنامه هاي شكست حصر سوسنگرد و آزاد سازی بستان گلايه كرد و گفت: مصوبات سال گذشته از سوي بعضي از دستگاه ها هنوز انجام نشده است و برخي از سازمان ها به تعهدات خود عمل نكرده اند.

كريمي كيا در پايان خاطر نشان كرد:اين يك رويداد فرهنگی،دفاع مقدسی و ملی است و همه چه بخش خصوصي و صنايع بزرگ چه مردم بايد در كنار دولت در برگزاري هرچه باشكوه تر آن حضور فعال داشته باشند و مراسم حماسي آزادسازی بستان و سوسنگرد در کنار رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی اربعين حسيني به شایستگی صورت گيرد.

کریمی کیا: مردمی بودن برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس از رسالت مسئولان استان کم نمی کند

کریمی کیا: مردمی بودن برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس از رسالت مسئولان استان کم نمی کند
نام:
ایمیل:
* نظر: