tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۳
هماپرس؛
آری به خدمت؛ یادداشتی به قلم فرهاد احمدی
سردبیر روزنامه سرآغاز
مردم شریف اهواز که در ادوار مختلف طعم ناخوشایند سوء تدبیر و نقص و نقصان در مدیریت امور شهری را در حوزه های عمران شهری ، درک نموده اند اینبار برآن شدند تا با انتخاب شورایی توانمند و دگراندیش در شهر اهواز ،طرحی نو دراندازند و سیمای شهر و دیار خودرا برای آینده ای پیش رو ،به گونه ای متفاوت ترسیم نمایند.
ترکیب فعلی شورای اسلامی شهر اهواز که متاثر از رأی و اراده ملت تشکیل شده است،از همین ابتدای کار،بنا را بر تفکر وتعقل گذاشته و با اقدامی هماهنگ و هوشمندانه ،فردی متعهد و متخصص را در رأس خود قرار داده و با انتخاب شخصی مسیولیت پذیر و اهل فن و آگاه به شرایط و موقعیت حال حاضر این کلان شهر،به عنوان رئیس شورای شهر اهواز جامعه را به وقایع آینده شهر امیدوار و خوشبین نموده است.
لذا مطالبه عمومی مردم از یک شورای یکدل و هماهنگ ،بررسی و کار کارشناسانه جهت دستیابی به مناسبترین گزینه برای تصدی ،کرسی تاثیر گذار شهرداری است،که شاید مهمترین وکلیدیترین وظیفه شوراها به حساب آمده و از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وخوشبختانه تا امروز گزینه های قوی و گرانسنگی را پیشنهاد نموده است و جا دارد که در منزل آخر نیز نهایت درایت و هوشمندی این شورا با برگزیدن بهترین و مناسبترین گزینه ،در مقابل دیدگان عموم شهروندان ،به نمایش گزارده شود.
گزینه ای که فارغ از هرگونه شائبه تعصب گرایی وقوم گرایی و بومی پرستی فاقد تعقل،فقط به توانمندی و عمل گرایی و پیشینه و سابقه فعالیت افراد متکی بوده و مهمترین اولویت را به نیاز شهر و منافع عمومی شهر و شهروندان،اختصاص داده و خاست عمومی جامعه را سر لوحه فعالیت های خویش قرار دهد.امید که بدنه تصمیم گیرنده شورای محترم شهر اهواز ؛فریاد شایسته سالاری و خدمت خواهی مردم را به بهترین نحو ممکن شنیده و پیام نه گفتن مردم به تعصبات دست و پاگیر درون استانی را از اراده ملت،دریافته باشد ودر روزی سرنوشت ساز برای این شهر،تصمیمی صحیح ودر خور شأن و منزلت این مردم فهیم اتخاذ نموده و دین خود را در قبال حق الناس و مسئولیتی که پذیرفته اند، به زیباترین شکل ممکن ،ادا نمایند.
بی شک چنین شورای متفق القولی و چنین مردمی آگاه که سود و زیان شهر خود را به خوبی شناخته اند،از پس این مسئولیت خطیر که متضمن آینده این شهر میباشد،سربلند و آبرومند بیرون خواهند آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: