tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
رشیدی در این دیدار ابراز امیدواری کرد تا دردوران سرپرستی حسین برون رشته های زیر مجموعه فدراسیون ورزش های رزمی رشد و گسترش بیشتری در استان داشته باشند.
رئیس فدراسیون ورزش های رزمی با سرپرست جدید هیات رزمی خوزستان دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، محمود رشیدی ریاست فدراسیون طی دیداری با سرپرست جدید خوزستان دیدار و گفتگو کرد.


محمود رشیدی: رشد و گسترش ورزش رزمی در خوزستان اهمیت بسیاری دارد

رشیدی در این دیدار ابراز امیدواری کرد تا دردوران سرپرستی حسین برون رشته های زیر مجموعه فدراسیون ورزش های رزمی رشد و گسترش بیشتری در استان داشته باشند.رئیس فدراسیون در ادامه گفت : رشد و کسترش ورزش رزمی در خوزستان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در ادامه این دیدار نیز برون به ارائه گزارش از عملکرد هیات استان پرداخت.

حسین برون سرپرست هیئت ورزش های رزمی استان خوزستان  تعامل و ارتباط مستمر با ورزش آموزش پرورش را از مهمترین برنامه های اجرایی مدیریت خود دانست و عنوان کرد: حمایت از قهرمانان و افتخار آفرینان عرصه ورزش های رزمی استان خوزستان نیاز است تا بیش از پیش به آن توجه شود. لذا از برنامه های من در این بازه زمانی تحقق این امر خواهد بود. همچنین برگزاری کلاس های آموزشی برای مربیان و دوری از مسائل حاشیه ای که می توانند برای توسعه و پیشرفت این ورزش نتیجه مثبتی را به همراه داشته باشد قطعا اجرایی خواهد شد.

رییس فدراسیون ورزش های رزمی با سرپرست جدید هیات رزمی خوزستان : رشد و گسترش ورزش رزمی در خوزستان اهمیت بسیاری دارد
وی از برگزاری اردوی تیم ملی رزمی در اهواز طی دو هفته آینده خبر داد و افزود: افزایش مسابقات درون استانی و برگزاری اردهای بین المللی، حمایت و استفاده از تجارب پیشکسوتان و ارائه برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت از جمله برنامه های مدیریت جدید هیئت ورزش های رزمی خواهد بود. امیدوارم با انجام مسئولیت های محول شده بتوانم پاسخگوی اعتماد آقایان حیدری و رشیدی باشم.

نام:
ایمیل:
* نظر: