tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۹
بعد از پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر اصفهان، کاشان، خمینی‌شهر و نجف آباد که چهار شهر پر جمعیت استان هستند و پیروزی روحانی در استان، تغییر در استانداری این استان بیشتر از هر زمانی احساس می‌شود و در روزهای گذشته اسامی متعددی برای استانداری اصفهان مطرح شده است. یکی از […]

هماپرس؛

به گزارش هماپرس، بعد از پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر اصفهان، کاشان، خمینی‌شهر و نجف آباد که چهار شهر پر جمعیت استان هستند و پیروزی روحانی در استان، تغییر در استانداری این استان بیشتر از هر زمانی احساس می‌شود و در روزهای گذشته اسامی متعددی برای استانداری اصفهان مطرح شده است.

یکی از این افراد جعفر صرامی است. صرامی فرماندار اهواز در دولت خاتمی بود که در قضایایی مثل انفجارهای تروریستی در اهواز توانست با مدیریت بحران، مانع رشد اختلافات قومی در منطقه شود. وی به خاطر ارتباط نزدیک با جهانگیری در سال ۹۲ از گزینه‌های جدی پذیرش مسئولیت در استانداری خوزستان بود اما در نهایت به خاطر اختلافات دو استان روی مسائلی مثل آب، از میان گزینه‌ها کنار گذاشته شد.

با این حال در انتخابات شورای شهر فعلی نمایندگان اصلاح‌طلب اصفهان وی را در هیات نظارت انتخابات شهر اصفهان کردند و او تلاش کرد تا جمع قابل توجهی از چهره‌های اصلاح‌طلب و توانمند برای شورای شهر پشت در رد صلاحیت باقی نمانند.

در روزهای گذشته بعضی اعضای شورای شهر اصفهان از صرامی به عنوان گزینه شهرداری اصفهان نیز نام برده بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: