tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
نتایج پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان های مختلف استان خوزستان مشخص شد.

به گزارش هماپرس،نتایج انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای شهرستان‌های مختلف استان خوزستان به شرح زیر است:‌

ایذه:با پایان یافتن کار شمارش آرای صندوق های اخذ رای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ایذه مهدی موسوی دهموردی با ۱۳۴۱۸رای، کورش مرادی با ۱۰۲۷۹رای، داود اسماعیل پور با ۱۰۱۴۰رای، ایمان داودی با ۹۳۱۴ رای، خدارحم رشیدی با ۹۲۲۲ رای، روزبه حیدری با ۹۱۷۳ رای و غلام اسماعیل وندی با ۸۵۵۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر ایذه انتخاب شدند.

ملاثانی:در شهر ملاثانی، احمد حمیدی با دو هزار و ۲۴۴ رأی، علیرضا عامری (سرحان) با یک هزار و ۸۸۴ رأی، ناجی غافلی با یک هزار و ۸۵۵ رأی، خلیل مرداسی با یک هزار و ۸۵۳ رأی و کاظم نیک نام با یک هزار و ۷۱۱ رأی به ترتیب کرسی های اول تا پنجم شورای شهر را به خود اختصاص دادند.

شیبان:در شهر شیبان نیز مجید سلامات با سه هزار و ۶۰۱ رأی، کامل نیسی با سه هزار و ۵۸۸ رأی، محمد باوی حسن پوری با سه هزار و ۲۱۳ رأی، حمید الوان پورشریف سه هزار و ۱۱۲ رأی و محمد سلامی با سه هزار و ۵۸ رأی به ترتیب کرسی های اول تا پنجم شورای شهر را کسب کردند.

شوشتر:در شهر شوشتر، اردشیر زنگنه با ۱۰ هزار و ۳۶۱ رأی، غلامعلی شاهمرادیان با ۹ هزار و ۵۲۱ رأی، علی اصغر صفرچی با هشت هزار و ۳۹۱ رأی، محمد حافظی زاده هشت هزار و ۳۵۳ رأی، سید محمدرضا حسینی مرعشی با هشت هزار و ۳۲۰ رأی، شاهین زلقی هشت هزار و ۲۵ رأی و علیرضا چراغی با هفت هزار و ۴۲۴ رأی به ترتیب کرسی های اول تا هفتم شورای شهر را به خود اختصاص دادند.

باغملک:‌بعد از پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه باغملک در استان خوزستان، مرتضی آل صفری با چهار هزار و ۱۷۵ رای، پژمان ملک صیدالی با چهار هزار و ۶۸ رای، کمال زنگنه را سه هزار و ۳۹۹ رای، اقبال مرادی با دو هزار و ۶۲۸ رای و محمد پیکار زاده با دو هزار و ۵۸۵ رای به عنوان نفرات اصلی شورای شهر باغملک معرفی شدند.

آبادان:حمید کوراوند با هفت هزار و ۸۲۰ رای، حسن کمری با هفت هزار و ۵۶۲ رای، آرش بهفر با هفت هزار و ۴۸۲ رای، خلیل جنامی با هفت هزار و ۳۹۸ رای، ناصر کعبی با هفت هزار و ۶۴ رای، عبدالکریم پوردریس با هفت هزار و ۹۷۳ رای، فؤاد دریس فرد با ۶ هزار و ۷۸۷ رای سید شریف موسوی با ۶ هزار و ۶۷۷ رای و عبدالله کعبی با پنج هزار و ۷۲۷ رای به عنوان نفرات اصلی شورای شهر آبادان انتخاب شدند.

اروند کنار:بعد از پایان شمارش آرا، اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اروندکنار معرفی شدند که بر این اساس، جاسم جباری با ۹۸۵ رای، سامی قبطانی با ۷۹۳ رای، غانم حلفی با ۷۸۴ رای، علی سلطان دایر با ۷۸۱ رای و علی بیراتی با ۷۶۸ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

دزفول:عادل دوایی فر با کسب ۴۰۸۲۹ رای، عظیم سرافراز با ۳۹۹۵۶ رای، حمیدرضا چمن آرا با ۲۷۹۱۷ رای، فرهاد جاموسی با اخذ ۲۷۵۶۶ رای، سید مصطفی عظیمی فر با ۲۳۸۶۶ رای، تورج بختیاری با رای ۱۹۶۰۹ رای، عزت الله حاجیوند رشیدی با ۱۸۹۴۰ رای، میرزا علی آستی با کسب ۱۷۲۹۷ رای و حمید کلانتری با ۱۶۹۳۷ به عنوان ۹ عضو منتخب از سوی مردم برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول معرفی شدند.

بستان:موسی کروشاتی با ۲۰۵۵ رأی، سید موسی موسوی با ۱۵۲۹ رأی، احمد خنیفی زاده با ۱۴۵۴ رأی، عبدالرضا ساعدی با ۱۳۹۹ رأی و احمد سواعدی با ۱۳۳۷ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر بستان انتخاب شدند.

خرمشهر:محمد جواد بچاری با 4686 رای ، امیر سامری با 4541 رای، موسی مطوری جزیره با 3924 رای، علی بندری با 3847 رای، میلاد پورحمزاوی با 3829 رای، حاتم بندری با 3808 رای ، فاخر ربیعی با 3717 رای

مینوشهر:مینا سیاحی فر سه هزار و ۷۱۸ رای، امید اسکندری با سه هزار و ۴۲۶ رای، ناجی پورعواد با سه هزار و ۳۱۸، محمد علی بحرانی پور با دو هزار و ۹۸۱ رای و فرزانه زایر زاده با دو هزار و ۹۷۱ رای

هویزه:عباس نیسی، سجاد ساکی، نعمت الله ساکی، نعیم بوعذار و بهرام ساکی

شادگان:اعضای جدید پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شادگان اعلام شدند و بر این اساس،طاهر مقدم با ٤٣٤٤ رای، عبدالنبی برحی با ٣٤٢٩ رای، رضا خلوی زاده با ٣٣٩٣ رای، سیدسعید غاوی نژاد با ٣٣٣٥ رای و عبدالعزیز الهی منش با ٢٨٧١ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

ماهشهر:مجاهد نظارات با هفت هزار و 475 رأی به عنوان منتخب اول، شهناز حیدری با هفت هزار و 196 رأی منتخب دوم، کامران رئیس قنواتی با هفت هزار و چهار رأی منتخب سوم، سعید حیاتی با 6 هزار و 794 رأی منتخب چهارم، مجتبی آبادی با 6 هزار و 280 رأی منتخب پنجم، ناصر فیصلی با 6 هزار و 143 رأی منتخب ششم و حمید غبیشاوی با 6 هزار و 90 رأی به عنوان منتخب هفتم

هندیجان:محسن شعبانی، فاروق جنتی، عبدالنبی گشتیل، امیرعباس غزالی و غلامعباس

آغاجاری:کورش سالاری با ۲۵۷۰ رای، سید عیسی حسینی خیاط با ۱۹۲۰رای، عبدالرسول سلیمانی حصاری با ۱۸۱۸رای، مسعود زنگنه با ۱۵۱۷ رای و سعید فولادی وندا با ۱۴۹۵ رای به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند.

حمیدیه:احمد آلبوعبید 3115 رای، عدنان سیاحی 2386 رای، عبدالکریم سیلاوی مقدم 2354 رای، عبدالله عبیاوی 2301 رای، نصره سواری 2029 رای

گتوند:مریم فتاحی با سه هزار و ۳۲۳ رأی، محراب مرادی‎سلطانی با سه هزار و ۶۱ رأی، حمید سرداری با دو هزار و ۹۹۰ رأی، جبار سلامی با دو هزار و ۵۵۸ رأی و صادق علیدادی با دو هزار و ۵۳۷ رأی به عنوان اعضای شورای شهر گتوند انتخاب شدند.

رامشیر:افظ شریفی با سه هزار و ۵۵۵ رای، حسین کردزنگنه با سه هزار و ۲۵ رای، حسن عموری با دو هزار و ۷۶۰ رای، رحیم حیاتی با دو هزار و ۳۶۲ رای و قاسم راشدی با دو هزار و ۱۹۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر رامشیر انتخاب شدند.

سوسنگرد:کریم جلالی با ۴۵۱۸ رای، مریم الهایی سحر با ۴۲۰۹ رای، لیلا سیاحی با۳۷۷۶ رای، توفیق سواری با ۳۸۵۷ رای، حسن جلالی ۳۴۹۵ رای، ناجی سبهانی با ۳۵۵۰ رای و سید گاطع موسوی با ۳۱۵۱ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر سوسنگرد برای دوره پنجم انتخاب شدند.

مسجد سلیمان:روح الله جلیلی با ۷۴۴۵رای، احمد زمانپور با ۶۹۸۱رای، حمید شعبانی نژاد با ۵۸۷۹رای، وحید زمانی حموله ۵۰۷۵ رای، حمزه نجف پور با ۵۰۵۸ رای، رضا نجفیان شلال با ۴۷۱۶ رای و فرضعلی علیجانی علیجانوند با ۴۶۲۲ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر مسجدسلیمان برای دوره پنجم معرفی شدند.

کوت عبدالله:بعد از پایان شمارش آرا در انتخابات، حمید باوی بحره با ۴۵۷۲ رای، صالح بن عبود با ۴۱۱۱ رای، حمید حاجیان سعیدی با ۳۹۲۲ رای، قادر الهائی با ۳۸۶۰ رای، زهرا حزباوی با ۳۷۵۶ رای، حسین ناصری با ۳۲۸۰ رای و لفته حزباوی با ۳۱۲۷ رای به عنوان اعضای شورای شهر کوت عبدالله انتخاب شدند.

بهبهان:سیف الله علی نژاد، علی آقاجری، عبدالمجید راوندی، نعمت الله دانایی، محمدهادی روحی پور، فریدون قنواتی و غلامحسین اولادی پور به ترتیب کرسی های اول تا هفتم شورای شهر را به خود اختصاص دادند.


تعداد اراء ۱۳ عضو اصلی و ۵ علی البدل شورای شهر اهواز به شرح زیر است
۱-محمد جعفر فلسفی ۳۰۳۰۶
۲-مهران باباپور ۲۵۱۱۷
۳-اسکندرلطفعلی زاده ۲۴۶۶۵
۴-سیدناصرموسوی نژاد ۲۳۰۱۴
۵-مازیار جهانبخشی ۲۱۶۰۸
۶-محمدرضا ایزدی ۲۱۳۱۷
۷-سیدمحسن موسوی نژاد ۲۰۵۶۱
۸-جاسم موسی پور ۱۹۹۴۸
۹-رحیم کعب عمیر ۱۹۴۹۴
۱۰-فتح الله حاجتی ۱۹۴۱۵
۱۱-حسین حیدری ۱۹۳۸۷
۱۲-محمدهای قنوات ۱۹۴۷۳
۱۳-عبدالزهراء سنواتی ۱۸۵۴۸

اعضای علی البدل:
۱۴-کیوان لطفی ۱۸۴۹۳
۱۵-مریم ابریشمکار ۱۸۲۱۰
۱۶-یونس اسنفدیاری نژاد ۱۷۶۱۷
۱۷-سیدمحمدجوادرضوی ۱۷۲۴۰
۱۸-حمید زنگنه ۱۷۱۳۳

نام:
ایمیل:
* نظر: