tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹
غلامعلی رجائی:اصولگرایان قرن های دیگر به پاکدستی دولت خاتمی نمیرسند/ برای جریان عقلگرایی همه باید پای صندوق بیایند/ موالی زاده: تکمیل نیمه راه روحانی به توسعه پایدار کشور کمک می‌کند/برات قبادیان: هر کدام از مردم باید یک ستاد شود/ پروانه سلحشور: به جمع 1+11 خواهیم پیوست
هماپرس - شکوفه پایدار

به گزارش هماپرس همایش بزرگ حامیان روحانی از سوی حزب اعتدال و توسعه استان خوزستان شامگاه جمعه با حضور غلامعلی رجائی، برات قبادیان، سید محمدرضا موالی زاده و پروانه سلحشور برگزار شد.

غلامعلی رجائی:اصولگرایان قرن های دیگر به پاکدستی دولت خاتمی نمیرسند/ برای جریان عقلگرایی همه باید پای صندوق بیایند

در این همایش غلامعلی رجائی بیان کرد: افتخار میکنم خوزستانی هستم. آمده ام بگویم مانع یک اتفاق بشوید، عده ای می خواهند جریان عقلانیت را به عقب برگردانند اما مطمئن هستم که جشن پیروزی دکتر روحانی را خواهیم گرفت.

وي افزود: آیت الله هاشمی معتقد بودند که باید به دولت روحانی فرصت داد تا برنامه های خودش را محقق کند، دولتی که بنا را بر پاکدستی و راستگویی است.

مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناظره سوم کاندیدا و نوع بیان آن ها اشاره کرد و گفت: قانون هدفمندی یارانه ها اجازه افزایش یارانه را نمی دهد به دلیل اینکه پشتوانه این کار را ندارید شورای نگهبان این اجاره را نخواهد داد ، شعار عوامفریبانه ندهید.

رجائی گفت: امیدوارم امسال سال آخر حصر باشد.

رجائی با بیان اینکه دولت گذشته عزت و شرافت را زیر سوال برد گفت: معنویت را به ابتذال کشیدند. بنای آن ها بر فریب بود، امام رضا سلطان جهان است ولی مقدسات را به بازی نگیرید. در خانه فقرا عکس نگیرید، آذوقه برای فقرا نفرستید. نباید گذاشت ورق برگردد.

به گفته وی رقیب آرای خاموش و خاکستری ست که با افتخار می گویند در شناسنامه من مهر نخورده است و باید آنها را به نفع روحانی به صحنه آورد.

رجائی ادامه داد: در دولت گذشته در زمان تحریم سفیران ایران با چمدان پول جابجا می کردند . لاستیک به هواپیما نمی دادند.

رجائی اظهار کرد: شما اصولگرایان قرن های دیگر به پاکدستی دولت خاتمی نمیرسید آن ها اگر کمترین ایرادی از دولت این فرزند فرزانه امام دیده بودند صدبار بزرگ کرده بودند، دولت گذشته آبروی ملت را به سخره گرفته بود.

وی افزود: به احمدی نژاد گفتم برو ونزویلا را اداره کن.دلار هفتصدتومانی را سه هزار و هشتصد تومان تحویل دادند.

رجائی با بیان اینکه برجام تحریم ها را از بین برد و مبادلات بانکی آزاد شد گفت: شش کشور جهان انرژی هسته ای ایران به رسمیت شناختند. دیدار رییسی با سفیر روسیه به چه منظور صورت گرفته است؟ مگر امام نگفت با روس ها نباید رابطه خوبی داشته باشیم.

وی افزود: تنها راه این است که دکتر روحانی با آرای چشمگیر پیروز شود .برای جریان عقلگرایی همه باید پای صندوق بیایند این ورق برنخواهد گشت.

وی یادآور شد: بنا به گفته آیت الله رفسنجانی مردم آگاه هستند و به عقب بر نمی گردند.

رجائی گفت: در حال حاضر اطرافیان احمدی نژاد در ستاد رییسی هستند ، آن ها به مردم ایران بدهکارند ، ده ها سال باید پاسخگوی عملکرد خود باشند. باید به مردم پاسخ دهند 8 سال که نه بیش از 40 سال کشور مارا به قهقرا بردند.

مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: ما مطالبات جدیدی از دولت آینده داریم، دولت باید جوانتر بشود و به خصوص مطالبه ملت ایران یعنی رفع حصر باید عملیاتی شود.

رجائی در ادامه گفت: تالاب هورالعظیم پر آب شده است. به خودکفایی گندم رسیدیم،مشکل بنزین حل شد، بیمه همگانی اجرایی شد، مسکن مهر دویست میلیارد دلار خسارت زده است.هفده هزار مسکن مهر متقاضی ندارد.

وی افزود: دولت احمدی نژاد تا ۱۶سال آینده استخدام کردند. به اندازه ۱۶سال آینده پروژه کلنگ زدند، ما با روش پرداخت یارانه بدین شکل مخالفیم اما قانون را اجرا خواهیم کرد.

مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه احمدی نژاد هشت سال ظریف را خانه نشین کرد اظهار کرد: ظریفی که کشور را از خطر تحریم نجات داد.ظریف جان کری را به پیاده روی دعوت کرد تا اسراییل مذاکرات را شنود نکند.

رجائی در پایان گفت: نباید انتخابات به دور دوم برود، خطر را جدی بگیرید .بگذارید مردم بدانند مردم اهواز طوفانی ترین رای را به دکتر روحانی خواهند داد.

محمدرضا موالی زاده: تکمیل نیمه راه روحانی به توسعه پایدار کشور کمک می‌کند

همچنین سید محمدرضا موالی‌زاده در همایش حامیان روحانی در خوزستان، با بیان اینکه شناخت موضوعات نباید مقطعی باشد، بلکه باید بر اساس یک پروسه انجام گیرد، اظهار کرد: روحانی یک شخصیت علمی و حوزوی است که سطوح بالای علمی را در حوزه گذرانده و صحبت از آقای روحانی صحبت درباره یک شخصیت عالم و نخبه است..

وی ادامه داد: روحانی حدود 20 سال در مجلس شورای اسلامی حضور داشته و این مساله باعث شده تا تسلط خوبی بر روی مسائل پارلمانی داشته باشد. این آگاهی را باید به اطرافیان منتقل کرد تا کسانی که هنوز تصمیمی برای انتخاب فرد مورد نظر نگرفته‌اند، با آگاهی انتخاب کنند.

موالی زاده تصریح کرد: در کمیسیون سیاست خارجی و هیات رییسه مجلس نوع مدیریت روحانی یک مدیریت دقیق و علمی بود. در خلال این سال ها تجربه‌ای که روحانی در مباحث اجرایی به‌دست آورده، نکته‌ای مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: احاطه روحانی به مباحث بین‌المللی و دیپلماسی بسیار خوب است.. دیپلماسی علم، فن و هم هنر است که روحانی به هر سه این مولفه ها مسلط است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: سه اصل عزت، حکمت و مصلحت را روحانی در مباحث دیپلماسی دنبال می‌کند، زیرا یک نیروی ارزشی و انقلابی است. نقش روحانی در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی کاملا مشخص است؛روحانی اولین کسی که لفظ امام را به کار برد. در دوران دفاع مقدس روحانی پا به پای مرحوم هاشمی رفسنجانی بود و چه در جبهه یا پشت جبهه مباحث را با آقای رفسنجانی دنبال می‌کرد.

موالی زاده با بیان اینکه با توجه به این مباحث در می‌یابیم که روحانی یک مدیر استراتژیک بوده و شایسته است که راهش را در کشور ادامه دهد، گفت: مشی ما اخلاقی است و معتقدیم با رعایت اخلاق انتخاباتی می‌توانیم، انتخاباتی اخلاقی برگزار کنیم.

وی به اقدامات دولت خدمتگزار در طول چهار سال اشاره کرد و عنوان کرد:اولین موضوع برجام است، افسران شجاع و غیرتمند دیپلماسی کشور در بحث برجام بسیار خوب عمل کردند و توانستند برجام را به سرانجام برسانند تا سایه تحریم از سر کشور برداشته شود.

موالی‌زاده ادامه داد: در ابتدای آنکه دولت به روحانی تحویل داده شد، قیمت هر بشکه نفت بیش از 100 دلار بود اما پس از آن روز به روز قیمت نفت کاهش پیدا کرد تا به 20 و 30 دلار رسید. اتفاقی باید می‌افتاد تا نقصان قیمت نفت در کشور جبران شود و آن اتفاق آن بود که تولید نفت را افزایش دهیم و برجام این زمینه را فراهم کرد تا تولید نفت کشور بیشتر شود.

وی افزود: در ارتباط با برجام نکات دیگری نیز مطرح است. اینکه کشتیرانی ایران فعال شده و ارتباط با بانک‌های جهانی به وجود آمده، بیانگر آن است که برجام آثار خودش را در کوتاه‌مدت نشان داده است و در میان‌مدت و بلندمدت نیز نشان خواهد داد.

موالی زاده اظهار کرد: در بحث امنیت باید گفت که در این منطقه آشوب‌زده که همسایگان ما و بسیاری از کشورهای دیگر از عدم وجود امنیت رنج می‌برند، با حضور هوشیارانه سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و تلاش‌های سپاه، بسیج، ارتش و ... توانستیم به امنیت بسیار خوبی در کشور دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: اینکه تورم کشور به نقطه‌ای رسیده که تک رقمی شده و تراز تجاری کشور مثبت شده است، بیانگر آن است که دولت بازسازی خوبی در اقتصاد کشور انجام داده است. اکنون زیربنای اقتصادی کشور به‌خوبی بنا شده و این مساله بیانگر عملکرد خوب دولت در چهار سال گذشته است.

به گفته وی دولت تلاش کرده تا پایه‌های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، در کشور بنا نهاده و دنبال شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اقدامات دولت در خوزستان، خاطرنشان کرد: در استان خوزستان شاهد آن هستیم که اعتبارات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف برای حل مشکلات تصویب شد و در بحث ریزگردها و مساله آب اعتبارات بسیار خوبی برای خوزستان در نظر گرفته شده است

وی در پایان گفت: روحانی نیمه راه را آمده است، تکمیل نیمه راه روحانی به توسعه پایدار کشور کمک می‌کند و وعده ما یک هفته دیگر با حضور پر شور مردم ایران خواهد بود.

سید امیر حمزه موسوی: با نگاهی به توسعه کشور حماسه دیگری را رقم بزنیم
سید امیر حمزه موسوی دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان در این همایش به اهمیت انتخابات96 اشاره کرد و گفت: همه ما باید هوشیار باشیم تا گروه های عوام فریب برای مهندسی افکار عمومی تلاش مخرب نکنند. چرا باید تصور کنیم بدون مهیا ساختن بتن جامعه و مردم موفق می شویم.

وی ادامه داد: بهترین راهکار اجماع همه نیروها در زیر چتر یکپارچگی برای توسعه کشور و بیان دستاوردهای دولت در 4 سال گذشته است که به حق به اندازه 40 سال کار شده است. اما حجم خرابی ها به قدری زیاد بود که این همه اقدامات حتی از سوی دولت کمتر به مردم گفته شده است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان در پایان گفت: با نگاهی به توسعه کشور و حضوری حداکثری با انتخاب دکتر روحانی حماسه دیگری را در تاریخ جمهوری اسلامی رقم بزنیم. من به روحانی رای خواهم داد.

برات قبادیان: هر کدام از مردم باید یک ستاد شود

برات قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، با بیان اینکه اداره امور کشور کار ساده‌ای نیست و افرادی اندیشمند می‌خواهد، گفت: امروز بحث افراد نیست، بلکه بحث دو طیف فکری برای اداره امور است. در یک طیف هشت سال رییس‌جمهوری را می‌بینیم که وقتی نامش به میان آورده می‌شود همه افتخار می‌کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران در نقاط عطفی گاهی زمین خورده که یکی از این نقاط عطف سال 84 است. در این سال اشتباه کردیم و این اشتباهات باید درس عبرتی باشد، زیرا در هشت سال کشور ایران به میزان 80 سال عقبگرد داشت.

قبادیان تصریح کرد: عده‌ای یک‌بار به نام آبادگران تیشه به ریشه ایران زدند و در مجلس هفتم و شورای شهر تهران با این نام آمدند و کسی را رییس‌جمهور کردند که این فرد، مایه ننگ ما ایرانیان است. همین عده یک‌بار دیگر رنگ عوض کردند و به نام رایحه خوش خدمت به مردم خیانت کردند.

وی اظهار کرد: افرادی قانون‌گریز و نظم‌ستیز در کشور هستند که با حزب مخالف هستند. این‌ها بیایند حزب تشکیل دهند و کار حزبی کنند و سپس برنامه ارائه دهند تا مردم آن‌ها را انتخاب کنند.

قبادیان عنوان کرد: نباید بگذاریم که سال 84 بازهم تکرار شود، زیرا کشور تحمل ضربه‌های مهلک تعدادی افراد خیانت‌کار را ندارد. کسانی که اخلاق را زیرپا گذاشتند و سرمایه‌های کشور را به باد دادند و تحریم‌ها را بر ایران حاکم کردند. ما اکنون باید تاوان بی‌تدبیری کسانی را بدهیم که زمانی رییس‌جمهور بودند و می‌گفتند قطعنامه مشتی کاغذ پاره است و با بی‌تدبیری چنان کردند که ایران به سمت نابودی سوق داده شود، اما خدای مردم ایران کشور را نجات داد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: روزها، روزهای سرنوشت‌سازی برای مملکت است و هر کدام از مردم باید یک ستاد شود و قدر این روزها را بداند. امیدواریم با رای مردم، کشور به سمت آبادانی، پیشرفت و ترقی پیش رود.

پروانه سلحشوری:مردم خوزستان به کسی رای می‌دهند که سید ممنوع‌التصویر و در حصر ما آن را تایید کرده باشد/ به جمع 1+11 خواهیم پیوست

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: بسیار خوشحالم که در بین شما مردم خوزستان هستم. زمانی که شنیدم یکی از کاندیداها در خوزستان آرد توزیع کرده است، دلم برای مردم گرفت؛ آن‌ها شاید شنیده‌اند که مردم خوزستان سیدها را دوست دارند و به سیدها رای می‌دهند، اما مردم خوزستان به کسی رای می‌دهند که سید ممنوع‌التصویر و در حصر ما آن را تایید کرده باشد.

وی ادامه داد: ما خوزستانی ها هرچند اذیت می شویم و محرومیت های زیادی داریم ولی نمی شود با محرومیت ما، رای ما را برای افرادی که شان چنین جایگاهی را ندارند، بگیرند.

سلحشور بیان کرد: خوزستانی ها خستگی ناپذیر هستند، زیرا هشت سال جنگ را تحمل کردند و سال‌ها است که درآمد نفت در جای جای ایران توزیع می شود اما خوزستان آنچه را که شایسته آن است، نصیبش نمی‌شود.

وی در پایان گفت: برای اینکه فاجعه 84 و 88 دوباره رخ ندهد و برای اینکه ثابت کنیم خس و خاشاک نیستیم به روحانی در روز 29 اردیبهشت رای خواهیم داد و به جمع 1+11 خواهیم پیوست.
نام:
ایمیل:
* نظر: