tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۲
هرگز در اختیار گرفتن قدرت، بدون خدمت به مردم و تأمین سعادت جامعه و زمینه‌سازی برای تعالی فرد فرد ایرانیان، برای ما ارزشی ندارد
هماپرس؛

عضو شورای مرکزی و رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه که بعد از ظهر جمعه، در گردهمایی مقدماتی اعضای این سازمان در تهران، به‌منظور آمادگی برای انتخابات پیش رو سخن می‌گفت، اظهار داشت: «در انتخابات‌ها فراتر از دستیابی به موقعیت‌های اجرایی یا کرسی‌های تصمیم‌گیری، بسط و ترویج گفتمان اعتدال و توسعه برای ما اهمیت دارد، چرا که اگر این تفکر در کشور نهادینه شود، حرکت در مسیر آرمان‌های نظام تضمین خواهد شد».

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه "هرگز در اختیار گرفتن قدرت، بدون خدمت به مردم و تأمین سعادت جامعه و زمینه‌سازی برای تعالی فرد فرد ایرانیان، برای ما ارزشی ندارد"، اظهار داشت: «اگر بتوانیم حقانیت گفتمان اعتدال و توسعه را در انتخابات به اثبات برسانیم، در واقع اعتماد مردم را به این اندیشه جلب کرده‌ایم و این نشان خواهد داد که اعتدال، صرفاً یک شعار نیست، بلکه در همه شئون زندگی ما ساری و جاری است».

شفیعی افزود: «انتخابات برای ما فرصتی است که بار دیگر نشان دهیم، در هر شرایطی می‌توان رفتار اعتدالی داشت و آن‌را به منصه ظهور رساند. اعتدالگرایی باید در رقابت‌های انتخاباتی هم ظهور و بروز داشته باشد و همه ما متعهد باشیم طوری رفتار کنیم که خود مبلغ گفتمان اعتدال باشیم».

وی در ادامه با بیان اینکه اعتدالگرایی در زندگی ما با عقلانیت معنا می‌یابد، گفت: «درعرصه انتخابات نیز اعتدال چیزی جز قانون‌گرایی و پایبندی به اخلاق انتخاباتی نخواهد بود».

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: «با پایبندی به اخلاق و قانون، در هر شرایطی پیروز انتخابات خواهیم بود؛ چرا که ثابت خواهد کرد اعتدالگرایان با عقلانیت در مسیر سیاست گام می‌نهند و کسب آراء زمانی برای آنها ارزشمند است که با دروغ، ریا، تهمت، دور زدن قانون و...همراه نباشد».

شفیعی گفت: «حتی اگر برخی رقبا بخواهند با روش‌های نادرست، در صدد پیروزی در انتخابات بر بیایند ما نباید به دنبال تقابل باشیم. تلاش می‌کنیم آنچه فکر می‌کنیم و آنچه که هستیم را به درستی با مردم در میان بگذاریم و قطعا مردم نیز وقتی با صداقت با آنها رفتار شود، اعتماد خود را نشان خواهند داد».

وی در پایان با بیان اینکه یکی از مصادیق قانونگرایی، انجام تبلیغات انتخاباتی در موعد قانونی مشخص شده است، گفت: «به هیچ وجه به انجام تبلیغات پیش از موعد نیاز نداریم و انشاءالله با برنامه‌ریزی و تقسیم‌کاری که در حزب صورت گرفته است، حزب اعتدال و توسعه در زمان تعیین شده، هم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و هم در عرصه انتخابات شوراها حضور پر رنگ و تاثیر گذاری خواهد داشت که قطعاً جوانان و دانشجویان پیشتاز این فعالیت‌ها خواهند بود».
نام:
ایمیل:
* نظر: