tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
نشست مجمع مشورتی خوزستان/ حجت الاسلام فیاضی: بانوان از پتانسیل های زیادی برخوردار هستند / جادری: روحانی یک نعمت بزرگ برای جمهوری اسلامی است / علی عماد :چه حکمی در دست داشته باشم و چه نداشته باشم برای روحانی کار می کنم / حیصمی: جادری تنها مسئولی است که برای خوزستان وقت می گذارد / پروین رضایی : مسئول کمیته بانوان مجمع مشورتی استان خوزستان: از روحانی عبور نمی کنیم
هماپرس/خوزستان؛

نخستین جلسه کمیته بانوان مجمع مشورتی توسعه خوزستان با حضور بانوان عضو این مجمع و دکتر جادری ، دکتر حیصمی ، علی عماد و حجت الاسلام فیاضی عصر امروز در اهواز برگزار شد. مجمع مشورتی توسعه در راستای تحقق وعده های دولت تدبیر و امید در جهت ایجاد توسعه متوازن بین استانهای با توجه به برنامه چشم انداز بیست ساله کشور تشکیل شده است.
جادری: نباید در این انتخابات به سمت قوم گرایی حرکت کنیم

جادری: روحانی یک نعمت بزرگ برای جمهوری اسلامی است

به گزارش شوشان ، دکتر جاسم جادری در این نشست با اظهار اینکه این مجمع از سال 93 شروع به کار کرده است ، گفت: بانوانی که در این مجمع حضور دارند از فرهیختگان استان خوزستان و دارای سوابق درخشانی هستند از این رو آینده روشنی را برای فعالیت های کمیته بانوان مجمع مشورتی خوزستان متصور هستیم.

وی با اظهار اینکه هنوز روسای ستادهای روحانی در کشور به صورت رسمی تعیین نشده اند ، گفت: روسای این ستادها از بین اعضای مجامع مشورتی انتخاب می شوند و ما نیز سه نفر را به عنوان کاندیداهای این ستاد به تهران معرفی کردیم.

جادری ، دکتر روحانی را یک نعمت بزرگ برای جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد :باید به روحانی کمک کنیم تا برنامه هایش را که باعث نجات کشور درحوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی شد،ادامه دهد.

وی همگرایی را از نیازهای مهم انتخابات در این دوره عنوان کرد و گفت: ما نباید در این انتخابات به سمت قوم گرایی حرکت کنیم بلکه باید تفکر سیاسی را مبنای فعالیت های خود قرار بدهیم تا بتوانیم نسخه نجات کشور را تدوین کنیم.

جادری اضافه کرد: عملکرد دولت در همه شاخص ها رضایت بخش است و دولت روحانی توانست در این چهار سال قطاری را که از ریل خارج شده بود، به ریل برگرداند.

وی در عین حال ، تک رقمی شدن تورم، خودکفایی اقتصادی ،رونق تولید، پرداخت مطالبات فرهنگیان، مدیریت رکود، و ایجاد امنیت وسیع در کشور را از توفیقات دولت روحانی برشمرد .

حجت الاسلام فیاضی: بانوان از پتانسیل های زیادی برخوردار هستند

حجت الاسلام فیاضی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم حضور پررنگ بانوان در جامعه ، گفت: پتانسیل های بانوان به عنوان نیمی از پیکره جامعه باید مورد استفاده قرار بگیرد و لازم است تا زمینه های لازم برای حضور آنها در عرصه فعالیت های سیاسی- اجتماعی فراهم شود و تلاش برای جذب حداکثری آنها در دستور کار قرار بگیرد.

علی عماد :چه حکمی در دست داشته باشم و چه نداشته باشم برای روحانی کار می کنم

به گزارش شوشان ، مهندس علی عماد در این نشست با مثبت ارزیابی کردن ظرفیت ایجاد شده در راستای هم اندیشی های بیشتر در استان، گفت: هم اکنون امکانی فراهم شده است تا جمعی از انسانهای فرهیخته کنار هم بنشینند و مجموعه ای را ایجاد کنند تا به رفع برخی نارسایی ها در جامعه کمک کند و ما باید از توانایی های افراد برای توسعه در استان استفاده کنیم .

وی با اشاره به اینکه پتانسیل های بانوان به دلیل برخی تنگناها در جامعه مغفول مانده است ، خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش هایی که در کمیته بانوان مجمع مشورتی توسعه خوزستان صورت می گیرد، بانوان فعال مورد شناسایی قرار بگیرند و از ظرفیت های آنها در استان استفاده شود.

عماد در عین حال با تاکید بر حمایت از دولت ،گفت: مخالفان دولت از تریبون های رسمی و با بهره گیری از بیت المال، علیه دولت می تازند برای رسیدن به قدرت از هیچ تخریبی فروگذار نیستند و تجربه ثابت کرده است که چنین تفکری دیگر قادر به اداره کشور نیست!

وی گفت: پیش بینی تمامی اقتصاددانان این است که روحانی اگر 4 سال دیگر کار کند تازه می تواند دولت را به آخرین روز دوران ریاست جمهوری خاتمی برساند و این یعنی اینکه طی 8 سال گذشته و در دولت های نهم و دهم ، منابع کشور به هدر رفت.

عماد با اظهار اینکه عزت، آبرو و رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی ماحصل دولت روحانی بود، بیان کرد: نباید از دین برای رسیدن به قدرت استفاده کرد. و نباید کشور را برای حکومت کردن خوار کنیم.

وی همچنین گفت: من چه در دست حکمی برای ریاست ستاد روحانی داشته باشم و چه نداشته باشم به خاطر اعتقادی که دارم برای به ریاست جمهوری رسیدن روحانی تلاش می کنم چون دیگر نباید اجازه دهیم تا افراد کوتوله ، عوام فریبانه ظاهر شوند.

حیصمی: جادری تنها مسئولی است که برای خوزستان وقت می گذارد

به گزارش شوشان ، دکتر عباس حیصمی ، در این جلسه ضمن تشکر از استاندار هرمزگان، گفت: وی از معدود مسئولینی است که برای خوزستان وقت می گذارد و اگر دیگر مسئولان نیز اینکار را می کردند دیگر شاهد اختلافات قومی در این استان نبودیم.

حیصمی در عین حال گفت: هیچ کاندیدایی بدون سناریو اقدام به کاندیداتوری نمی کند و ورود احمدی نژاد به عرصه انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد که برای دو قطبی شدن نظام تصمیم گیری هایی صورت گرفته است.

وی افزود: ما مطمئن هستیم که در حال حاضر مردم به درجه ای از شناخت رسیده اند که به هیچ عنوان اجازه نمی دهند کسی برای آنها تصمیم گیری کند و شرایط را به قبل برگرداند.

حیصمی گفت: رسانه ها در حال حاضر نقش خود را به خوبی ایفا می کنند و صدا و سیما به حاشیه راه اند و فرصت سناریو سازی را صدا و سیما گرفته اند. این فعال سیاسی- اجتماعی افزود: در شرایط کنونی باید مصاحبه کرد و تحلیل داد و برای مردم روشنگری کرد تا همگی آگاه باشند که خطری بالاتر از ریزگردها آنها را تهدید می کند.

پروین رضایی : مسئول کمیته بانوان مجمع مشورتی استان خوزستان: از روحانی عبور نمی کنیم

گفتنی است در این جلسه که با حضور بانوان عضو مجمع و دیگر فعالان سیاسی اجتماعی برگزار شد، دکتر پروین رضایی، مسئول کمیته بانوان مجمع مشورتی استان خوزستان نیز گفت: توسعه همه جانبه یکی از موارد مهم در کشور است که باید در تمامی استانها مورد توجه قرار بگیرد.
رضایی تصریح کرد: این مجمع در راستای رسیدن به اهداف توسعه ای دولت تدبیر و امید و برنامه چشم انداز تشکیل شده است و زیر نظر معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری عمل می کند.

وی همچنین گفت: هدف تمامی ما توسعه در استان است و برای رسیدن به این هدف باید با برنامه ای مدون بانوان را به عرصه فعالیت ها وارد کنیم. رضایی با تاکید بر اینکه تغییر دولت به صلاح نیست، گفت: هیچگاه از روحانی عبور نخواهیم کرد.

دکتر سهرابی: تلاش مجمع بر جذب حداکثری است

به گزارش شوشان ، دکتر پروانه سهرابی نیز در این نشست با تاثیر گذار بودن حضور زنان در فعالیت های سیاسی- اجتماعی در جامعه خاطر نشان کرد: بانوان توانمند استان باید مورد شناسایی قرار بگیرند و فارغ از دیدگاه های قومی و جناحی از پتانسیل های آنها در استان استفاده شود.

عضو کمیته بانوان مجمع مشورتی توسعه خوزستان گفت: حرکتی تحت عنوان حماسه و خیز بزرگ بانوان خوزستانی برای حمایت از روحانی در خوزستان شروع شده است که باید ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر لزوم ادامه فعالیت های بانوان پس از انتخابات ، گفت: حضور بانوان در فعالیت های تشکیلاتی نباید صرفا به خاطر انتخابات باشد و اجتماع های بزرگ بانوان باید با محوریت خرد جمعی به فعالیت های خود در جامعه ادامه دهد.

دکتر نجفی : فعالیت تشکیلاتی بانوان خوزستانی در حمایت از روحانی آغاز شده است

فاطمه نجفی ، دیگر عضو کمیته بانوان مجمع مشورتی توسعه خوزستان نیز در این نشست گفت: بانوان حامی روحانی، فعالیت خود را در استان خوزستان آغاز کرده اند و عضو گیری های تشکیلاتی در راستای کمک به فعالیت های تبلیغاتی و حمایتی از روحانی با تلاش و جدیت در اهواز و شهرستانها در حال انجام است.

وی با تشریح چارت های تشکیلاتی ستاد بانوان حامی روحانی در خوزستان گفت: کارگروه های تخصصی ستاد بانوان حامی روحانی در اهواز نیز در حال تشکیل است و با انتشار فراخوان اقدام به جذب نیرو کرده ایم و بانوان علاقمند می توانند در کمیته های کارآفرینی، سمن ها، گردشگری ، هنرمندان و ... برای حمایت از روحانی فعالیت کنند.

دکتر کسمتی: هشت سال کابوس بس است

دکتر مهناز کسمتی در این جلسه با اشاره به دولت هشت ساله احمدی نژاد ، گفت: 8 سال کابوس در کشور بس است و باید همگی ما در راستای رفع مشکلات به کشور کمک کنیم.

عضو کمیته بانوان مجمع مشورتی توسعه خوزستان گفت: تشکیل چنین مجمعی و دعوت از بانوان فرهیخته نباید به انتخابات اختصاص داشته باشد و باید این جلسات به صورت پیوسته ادامه داشته باشد و پتانسیل های بانوان مورد استفاده قرار بگیرد.

وی در عین حال از هیئت رئیسه این مجمع خواست زمینه را برای حضور تمامی بانوان صاحب نظر در این کمیته فراهم کنند و در کارگروه های مختلف زیربنایی، فرهنگی و اقتصادی از وجود آنها بهره ببرند.
برچسب ها: هما ، هماپرس ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر: