tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
‎محسن حاجي پور
هماپرس :

وقتی صحبت از مهندس خادمی به میان آید به یک پشتوانه و عقبه اجرایی ، سیاسی، اجتماعی و مدیریتی روبرو خواهیم شد .
‎زمانی که مهندس خادمی که از مدیران برجسته نفتی و آشنا به فن و مجرب کشور بعنوان نماینده ایذه و باغملک توسط رای مردم انتخاب شدند ،این دو شهر وارد دوره ی جدیدی از سازندگی و خدمت شد .
‎انتخاب ایشان بعنوان نماینده مردم فرصت بسیار خوبی برای مردم حوزه انتخابیه بشمار می رود .
‎رفع مشکلات بسیار این دو شهر که اشتغال از مهمترین آنها است ، از اهداف ایشان است .
‎هدفی که در زمان تصدی ایشان در شرکت حفاری شمال بسیار درخشان بوده است و باعث بالا رفتن انتظارات از ایشان شده است .
‎از زمان ورود مهندس خادمی به ساختمان بهارستان خدمات شایان ذکری در حوزه کشاورزی و آب که مشکل بزرگ منطقه و استان است انجام داده اند .با ورود و پیگیری ایشان طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری که از مجلس ششم تا کنون در استان تصویب شده بود ولی این طرح در ایذه و باغملک نرسیده بود . با پیگیری مهندس خادمی این امر در حال محقق شدن است .
‎انتقال اب از دریاچه سد کارون 3 که در چند کیلومتری ایذه واقع است ، اقدامی بود که در هیچکدام از دولتها انجام نشده بود و شهرهای ایذه و باغملک با وجود مجاورت در چنین منبع عظیمی در تشنگی بسرمی برند. با تلاش مهندس خادمی انتقاال اب از سد کارون 3 که به گفته ایشان از پیچیده ترین طرحهای فنی استان و کشور است در مرحله اول با حضور و اعلام آمادگی 60 شرکت سرمایه گذار در حال نهایی شدن است . انشاالله با پیگیر های مهندس خادمی و انتقال و تامین اب از دریاچه سد کارون 3 شاهد تحول عظیمی در دشتهای ایذه و باغملک در جهت کشاورزی خواهیم بود که در نتیجه ان به مبحث استغال هم کمک خواهد نمود .
‎خوزستان نیازمند نمایندگانی است که توان اخذ امکانات کشوری و در تدوین قوانین ان نقش موثری داشته باشند که این ویژگی در جناب مهندس خادمی مشهود است .
‎حق مطالبه گری، همدلی ،شجاعت ،اتکا به خداوند ،کارآمدی از ویژگی های بارز مهندس خادمی است ، که مسلما هرنماینده ای که این ویژگی ها را داشته باشد ، همان کاری را خواهد کرد که مردم انتظار دارند .
‎مردمداری ،یعنی با مردم در خدمت مردم بودن ، شریک درد و رنج و غم دیگران شدن ، این خصوصیات راز محبوبیت این مرد خدمتگذار است .
‎ان که تحمل حرفها، تندی ها ، بداخلاقی ها را در مکتب صبر تمرین و تجربه کرده باشد ، میتواند در ارتباط با مردم و حضور کریمانه در کنارشان ادامه دهد . .

‎در یک کلام : وجود مهندس خادمی یک فرصت طلایی برای استان مخصوصا شهرهای ایذه و باغملک است

محسن حاجي پور
٢٠ فروردين ٩٦
tl_sar نظر بینندگان
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
غیر قابل انتشار: ۱
شهروند زاگرس نشين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
باسلام
با تشكر از جناب حاجي پور علارغم اينكه اهل اين حوزه نيستند ولي مهندس خادمي را خوب شناختند
اورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
خسته نباشید
یاداشت خوبی بود ، نویسنده یک یادداشت هم در مورد نماینده حوزه خودشان تهیه نمایند
نام:
ایمیل:
* نظر: