tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
فولاد خوزستان 1-1 سپاهان اصفهان؛
در چارچوب مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این دیدار با نتیجه 1-1 پایان یافت.

هماپرس :

بازی توسط تیم فولاد طوفانی آغاز شد و در همان ابتدای کار، فرصت بسیار مناسب گلزنی نصیب این تیم شد ضربه بسیار زیبا توسط بختیار رحمانی، اواین گل فولاد و بازی را برای خوزستانی ها به ارمغان آورد. پس از گل فولاد این تیم بازی تهاجمی اش را حفظ کرد و همچنان روی دروازه اولیویرا، فشار آورد. با گذشت مدت زمانی توپ و میدان در اختیار سپاهان قرار گرفت، اما آن ها خیلی نتوانستند خطری روی دروازه مرادیان ایجاد کنند. میدان داری و چرخش توپ خوب توسط سپاهانی ها باعث شد تا آن ها در دقیقه 29،توسط مهرداد محمدی به گل برسند. تنها پس از گذشت 3 دقیقه از گل سپاهان,فرصت بسیار مناسب گلزنی در چند متری دروازه سپاهان,برای ساسان انصاری مهیا شد اما انصاری دروازه خالی از دروازه بان را نتوانست باز کند. این بازی تهاجمی از سوی طرفین ادامه یافت و این بار نوبت به مسعود حسن زاده بود تا فرصت خوبش را به تیر دروازه فولادی ها بزند. بازی بسیار پر هیجان دنبال می شد و شاهد مسابقه بسیار جذابی بودیم. دیگر فرصت گلزنی فولادی ها در دقیقه 40 توسط اولیویرا مهارشد، ضربه سر خوب حمید بوحمدان با واکنش دروازه بان سپاهان همراه شد و مانع از پیش افتادن فولاد شد. سرانجام نیمه اول با نتیجه 1-1 پایان یافت.

نیمه دوم:

45 دقیقه دوم باعملکرد تهاجمی دو تیم آغاز شد و بهترین موقعیت گل، توسط سپاهانی ها خلق شد و ضربه مهاجم این تیم، به تیرک دروازه اصابت کرد و پس از آن شاهد فرصت های نصف و نیمه از سوی طرفین بودیم. پس از گذشت چند دقیقه خاموش از سوی طرفین، در 15 دقیقه پایانی دیدار بسیار جذاب دنبال شد. هر دو تیم با ارائه بازی تهاجمی شان روی دروازه یکدیگر موقعیت های بسیاری را خلق کردند. در دقیقه 78، موقعیت عالی گلزن برای انصاری ایجاد شد اما باز هم لی اولیویرا مانع از گلزنی مهاجم فولاد شد. حملات فولادی ها همچنان ادامه یافت و اما بی دقتی های بازیکنان این تیم در ضربات آخر و عدم دادن پاس های دقیق، موجب شد تا این مسابقه زیبا با نتیجه مساوی 1-1 پایان یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر: