tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد:
در برخی استانها، بانکها تا هفت یا هشت برابر خوزستان، به واحدها تولیدی کمک کردند و بنده نیز به این موضوع اعتراض کردم که چرا باید همیشه خوزستان مظلوم باشد، این ظلمی عمدی است.

هماپرس؛

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به شعار سال ۹۵۵ اظهار داشت: در سالی که گذشت کار کمی تکانی خورد اما آنجور که شاید و باید نبود.

وی افزود: اقتصادی مقامتی یعنی روی آوردن ملت و دولت به تولید، روی آوردن به مصرف تولیدات داخلی و پشت کردن به تولیدات خارجی به منظور اشتغال جوانان بیکارمان است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مردم باید نسبت به تولیدات داخلی غیرت و تعصب داشته باشند، خاطرنشان کرد: در نخستین گام روستایان که راه اندازی تولیدات با ملغ اندکی عملی می شود، آغاز شود تا هم جوانان مشغول به کار می شوند و هم تولیدات نیز افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: کسی نباید این کار ها را خلاف شأن بداند و بگوید من مدرک لیسانس دارم و انجام این کارها در شأن من نیست که اگر اینگونه شد، تا قیامت این وضعیت ادامه پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان داشت: یکی از اقدامات خوب دولت در لبیک به تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه، کمک به تکمیل پروژه های نیمه تمام و تقویت واحدهای تولیدی بود اما نوبت به خوزستان که رسید بانک های استان علیرغم مصوبات هیات دولت، تعلل می کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: در برخی استانها، بانکها تا هفت یا هشت برابر خوزستان، به واحدها تولیدی کمک کردند و بنده نیز به این موضوع اعتراض کردم که چرا باید همیشه خوزستان مظلوم باشد، این ظلمی عمدی است.

وی افزود: واحدهای تولیدی بسیاری در شهرک های صنعتی خوزستان تعطیل شده و یا تنها با ۳۰ درصد ظرفیت درحال فعالیت هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این وضعیت قابل تحمل نیست و آنهایی که مخاطب این اظهارات هستند امیدوارم به راه راست هدایت شوند.

امام جمعه اهواز در ادامه ضمن تقدیر از وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: بنا شده است در ۴۰۰ هزار هکتار از کانون های بحرانی، اقداماتی به منظور مقابله با ریزگردها انجام شود که خوشبختانه به صورت شبانه روزی این کار آغاز شده است.

وی افزود: بخشی از این کار بسیار یزرگ به عهده بسیج است که جا دارد از آنان نیز تقدیر و تشکر نماییم.

نام:
ایمیل:
* نظر: