tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
این سایت در ۶۳ هکتار طراحی و ساخته می شود بزودی حصارکشی و تسطیح زمین انجام می شود و کار احداث آن در سال ۹۶ آغاز می شود.

هماخوزستان: پس از چندین سال تلاش مستمر و با همکاری اداره کل اموال دولتی وزارت اقتصاد و دارایی و همچنین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، نمایشگاه بین المللی خوزستان، مالکیت زمینی اختصاصی را اخذ نمود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تشکر از حمایت های دکتر شریعتی، استاندار محترم خوزستان، آقای قربان پور، مدیر کل اموال دولتی، مهندس رحمانی، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، اظهار امیدواری کرد: این تلاش بخش خصوصی بتواند به عنوان الگویی مناسب برای سایر بخش های خصوصی تعریف و بیش از گذشته از بخش خصوصی حمایت شود.
رحیم جلیلی با اشاره به اینکه صورتجلسه تحویل زمین در شانزدهم اسفندماه ۱۳۹۵ به شرکت نمایشگاه ها داده شد، خواستار حمایت هرچه بیشتر مسئولین محترم از برگزاری نمایشگاه های تاثیرگذار این شرکت شد.

سایت ۶۳ هکتاری اختصاص شرکت نمایشگاه های خوزستان
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار داشت: این سایت در ۶۳ هکتار طراحی و ساخته می شود بزودی حصارکشی و تسطیح زمین انجام می شود و کار احداث آن در سال ۹۶ آغاز می شود.
وی ادامه داد: احداث نمایشگاه در حالی آغاز می شود که مدت زمان زیادی صرف پیچیدگی های اداری و برگزاری جلسات مکرر با مدیران، مدیران کل، مشاورین و معاونین وزرا گردید، جلساتی که در سطح استانی و ملی انجام و رایزنی های فراوانی در این خصوص صورت پذیرفت.
جلیلی عنوان کرد: این دوره پرفراز و نشیب اندکی بیش از ۳ سال بطول انجامید و اکنون با لطف خداوند متعال این مشکل رفع و بزودی کار احداث این سایت در کنار مجموعه رهگشای نیروی انتظامی (سه راهی اندیمشک) آغاز می شود.

رعایت استاندارهای جهانی در ساخت نمایشگاه
نایب رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به تجربیات چندین ساله و بازدید از نمایشگاه های بین المللی و عضویت این شرکت در انجمن بین المللی نمایشگاه های جهان (UFI)، تلاش شده در طراحی نمایشگاه جدید از تمام استانداردهای جهانی استفاده می شود.
وی افزود: در سایت نمایشگاه جدید ۴۰ هزار مترمربع سالن سرپوشیده خواهیم داشت و سالن های همایش و اجتماعات ۱۰۰ تا ۲۰۰۰ نفره هم در آن پیش بینی شده است.
جلیلی خاطر نشان کرد: سایت اداری، هتل، مجموعه های فرهنگی ورزشی، پارک شهربازی، رستوران، پارکینگ هم در طراحی آن دیده شده است.
وی در خصوص پارکینگ های این سایت نیز گفت: در این پارکینگ ها به مشاغل مختلف توجه خاصی شده به گونه ای که پارکینگ هایی برای غرفه داران، میهمانان ویژه، خبرنگاران، مدیران و بازدیدگنندگان، پت بالگرد و راه آهن هم لحاظ شده است.
شهرک نمایشگاهی خوزستان
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان خاطر نشان ساخت: تمام این امکانات در قالب یک شهرک نمایشگاهی ایجاد می شود.
به گفته این مقام مسئول در این شهرک نیاز سنجی های لازم تعریف شده تا شهروندان و بازدیدکنندگان با حداکثر امکانات رفاهی، نمایشگاه را بازدید و ترک نمایند، براساس طراحی های انجام شده این نمایشگاه یکی از زیباترین نمایشگاه های کشور خواهد بود که ساخت آن افتخاری برای بخش خصوصی محسوب می شود.

نمایشگاه خوزستان در میان ۵ نمایشگاه برتر ایران
با توجه به اینکه ساخت سایت جدید نمایشگاه چند سال بطول می انجامد فعالیت های نمایشگاهی در سایت فعلی با قوت و قدرت هرچه تمامتر و با برگزاری نمایشگاه های تخصصی و تخصصی عمومی و اثر گذار ادامه خواهد داشت و تقویم سال ۹۶ در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی به تصویب رسید که بیش از ۴۰ موضوع نمایشگاهی است و لازم می دانم در این خصوص از جناب آقای دکتر بحرینی معاونت محترم امور اقتصادی استانداری و جناب آقای مهندس حسن زاده رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تقدیر و تشکر بعمل آورم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: