tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
حضور اصحاب رسانه و فعالان محیط زیست وجامعه دانشگاهی وسمن ها در این برنامه که روز یکشنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۹ صبح در سالن همایش گیت بوستان برگزار می‌شود، آزاد است.

 مدیر خانه مطبوعات خوزستان اظهار داشت: همایش راهکارهای نوین مقابله با ریزگردها در خوزستان با حضور پروفسور پرویز کردوانی در اهواز برگزار می‌شود.
رضاعلیجانی افزود: این همایش که در پی بروز بحرانهای زیست محیطی، توسط خانه مطبوعات خوزستان برنامه‌ریزی شده است، به بیان راهکارهای نوین برای مقابله با این بحرانها و با هدف روزآمد کردن اطلاعات خبرنگاران خوزستانی در این حوزه برگزار می‌شود.
علیجانی گفت: خانه مطبوعات خوزستان در همین راستا از تمامی اصحاب رسانه دعوت به عمل آورد با حضور در این همایش از دیدگاه‌های پروفسور کردوانی چهره ماندگار علم جغرافیای ایران و صاحب نظر در حوزه مقابله با ریزگردها گامی در جهت برخورد علمی‌تر رسانه‌ها با مسائل زیست محیطی بردارند.
مدیرخانه مطبوعات خوزستان در پایان گفت: حضور اصحاب رسانه و فعالان محیط زیست وجامعه دانشگاهی وسمن ها در این برنامه که روز یکشنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۹ صبح در سالن همایش گیت بوستان برگزار می‌شود، آزاد است.

نام:
ایمیل:
* نظر: