tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
در این نمایش سعی شده است که معضلات و مشکلات خوزستان همچون ریزگردها، عدم استفاده از نیروهای بومی، بیکاری، محیط زیست، و تصور نادرستی که برخی نسبت به خوزستان دارند، مطرح شود.

هماپرس؛

در تماشاخانه قاف اهواز با حضور جمعی از اصحاب رسانه و تماشاچیان تئاتر اسپرسو هَملت به همت کارگردان جوان خوزستانی آقای ایوب بختیاری به نمایش گذاشته شد.

کارگردان اسپرسو هَملت حائز چندین عنوان برتر ازجمله کسب مقام نخست نویسندگی، کسب مقاوم دوم کارگردانی می باشد. ایوب بختیاری متولد سال 1361است ایشان ازسال 1375با نمایش عکس یادگاری وارد عرصه هنرشد.

وی در نشست خبری اظهار داشت: در این نمایش سعی شده است که معضلات و مشکلات خوزستان همچون ریزگردها، عدم استفاده از نیروهای بومی، بیکاری، محیط زیست، و تصور نادرستی که برخی نسبت به خوزستان دارند، مطرح شود.

این کارگردان گفت: باید همگی دست به دست هم دهند تا خوزستان از این مشکلات نجات یابد، چرا که عده ایی عمدا یا سهوا در برخی نمایش ها و همایش ها مستقیم یا غیرمستقیم خوزستان را کپرنشینان مو فرفری با لباس محلی توصیف می کنند. آیا این هویت خوزستانیها ست! ؟

بختیاری در پایان افزود: خوزستان پایتخت مدرنیته ایران است و ما در این نمایش خوزستان واقعی رانشان دادیم. کافی شاپ ها و ماشین های مدرن و بازی گلف که بازی مردمان خوزستان است، صحت این موضوع را تایید می کند.

خبرنگار: هدی رحیم زاده

نام:
ایمیل:
* نظر: