tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
هواز-معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از سیاست های راهبردی درکشور، چرخه تولید را به حرکت درآورده و ضمن ایجاد اشتغال پایدار از تعطیلی واحدهای تولیدی نیز جلوگیری کرد.
هماپرس؛

حسینعلی امیری شامگاه پنجشنبه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال 1395 و تداوم آن در سال آینده را یکی از اولویت های دولت برشمرد و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین و محوری ترین برنامه های راهبردی دولت دربرهه اخیر بوده و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر اجرای هرچه بهتر این سیاست تاکید فراوان دارند.
وی افزود: باتوجه به اهمیت اجرایی شدن هرچه بهتر این سیاست ، نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی به مسئولیت معاون اول رئیس جمهوری هرهفته تشکیل شده و برنامه های راهبردی و تسهیلات مربوط به آن نیز در اختیار استان ها قرار داده می شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری ادامه داد: پس از اجرای این سیاست ها شاهد بهبود شرایط اقتصادی واحدهایی تولیدی هستیم و تعداد قابل توجهی از واحدهای تعطیل به چرخه تولید بازگشته اند و توجه به این راهبرد در زمینه اشتغال زایی نیز می تواند منشا اثرات خوبی شود.
وی درباره حضور در همایش حقوق شهروندی در اهواز گفت: یکی از وعده های رئیس جمهوری در ایام انتخابات ،بحث حقوق شهروندی بود که در همان یکصد روز نخست استقرار دولت تدبیر و امید، منشور حقوق شهروندی تهیه و به بحث و گفت و گو گذاشته شد.
امیری تصریح کرد: تحقق شاخص های حقوق شهروندی برای دولت بسیار مهم بوده و چگونگی تحقق این شاخصها به عنوان یکی از ضرورت های امروز دولت مورد تاکید است که در این همایش به آن بیشتر پرداخته می شود.
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری شامگاه پنجشنبه به همراه استاندار خوزستان، جمعی از معاونان استاندار، مدیرکل بنیاد شهید استان و شهردار اهواز با خانواده شهیدان جمشید و حمید رضا فریدنیان از شهدای دوران دفاع مقدس دراهواز دیدار کرد.
حضور در همایش حقوق شهروندی که توسط کانون وکلای خوزستان فردا جمعه در اهواز برگزار می شود ، از دیگر برنامه های حسینعلی امیری معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهوری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: