tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴
از سوی وزیر کشور؛
وزیر کشور در ابلاغی خطاب به فرمانداران اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه دستور شروع انتخابات اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این ۴ حوزه انتخابیه صادر کرد.
هماپرس؛

متن کامل نامه عبدالرضا رحمانی فضلی به فرمانداران یاد شده به این شرح است:دستور شروع انتخابات میاندوره‌ای مجلس صادر شد

فرمانداران محترم اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه


مراکز حوزه های انتخابیه اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

انتخابات اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه مورخ ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۵ همزمان با ثبت نام از داوطلبان نمایندگی آغاز می‌گردد. مهلت ثبت نام از داوطلبان هفت روز است که تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت و همچنین اخذ رای انتخابات یاد شده در روز جمعه مورخ ۲۹/ ۰۲/ ۱۳۹۶ در حوزه های انتخابیه مربوطه بعمل خواهد آمد.

با عنایت به اینکه هیات‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه و هیات‌های اجرایی حوزه‌های فرعی باید همزمان از روز یکشنبه مورخ ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۵ حداکثر در مدت شش روز تشکیل شوند، مقتضی است براساس مواد ۳۱ و ۳۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۷/ ۹/ ۱۳۷۸ با اصلاحات و الحاقات بعدی و فرم‌های آن در چارچوب برنامه زمانبندی انتخابات و بخشنامه‌های صادره نسبت به تشکیل هیات اجرایی و ارسال صورت‌جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی‌البدل آن به ستاد انتخابات کشور اقدام نمایند.

این بخشنامه به منزله دستور شروع انتخابات اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آن حوزه انتخابیه تلقی می‌گردد، بنابراین لازم است در اجرای ماده ۹ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۲۱/ ۹/ ۱۳۷۸ هیات وزیران با اصلاحات بعدی وصول آن را بر اساس فرم شماره ۶ آیین نامه اجرایی به ستاد انتخابات کشور اعلام نمایند.

عبدالرضا رحمانی فضلی

منبع:پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور
نام:
ایمیل:
* نظر: