tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت شعبه خوزستان عنوان کرد: آنچه مسلم است مشکلات امروز شامل تداوم پیوسته ریزگردها در استان ما حصل اتفاقات 15 سال گذشته است که بخشی منشا خارجی ناشی از تغییرات اقلیمی، بارش های کم، انتقال آب و استخراج بی رویه نفت و گاز است.
دکتر نبی الله خون میرزایی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت شعبه خوزستان بهره برداری سیاسی دلواپسان از شرایط بوجود آمده اخیر در استان را بی انصافی تلقی کرد و گفت: شاهد پیگیری های شبانه روزی که منتج به اثرات مثبت دکتر شریعتی هستند، بودم لذا سو استفاده از شرایط اخیر استان بی انصافی است. کسانی که با ارجح قرار دادن مقاصد سیاسی تخریب وجهه دولت را دنبال می کنند به استان خدمت نمی کنند.

وی افزود: آنچه مسلم است مشکلات امروز شامل تداوم پیوسته ریزگردها در استان ما حصل اتفاقات 15 سال گذشته است که بخشی منشا خارجی ناشی از تغییرات اقلیمی، بارش های کم، انتقال آب و استخراج بی رویه نفت و گاز است.

خون میرزایی اظهار کرد: در این هیاهو و شلوغ کاری ها نباید اذهان عمومی را از مسئله مهم انتقال آب کارون منحرف کنند. در حالی که دولت خدمتگذار توجه خود را به خوبی برای حل مشکلات استان معطوف کرده است ما نیز باید این همگرایی را تقویت کنیم و اکنون که گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات استان پیدا شده اجازه ندهیم این تلاش ها دراستان به هدر رود.

نام:
ایمیل:
* نظر: