tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
شرکت حفاری شمال در چهارمین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت حفاری ایران که در روزهای 30 بهمن و1 اسفند ماه سال جاری و در تهران برگزار می شود، حضور مقتدر و فعال دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت حفاری شمال- این شرکت در چهارمین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت حفاری ایران که در روزهای 30 بهمن و1 اسفند ماه سال جاری و در تهران برگزار می شود، حضور مقتدر و فعال دارد.
مدیران و متخصصان شرکت حفاری شمال در این کنگره که در مرکز همایشهای بین المللی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود در دو بخش کنگره و نمایشگاه شرکت می کنند.
این کنگره، گردهمایی سالانه فعالان صنعت بالادستی صنعت نفت در کشور بشمار می رود و در آن یک هزار و دویست نفر از مدیران و کارشناسان ارشد از بخشهای کارفرمایی و شرکتهای خصوصی داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.
برای برگزاری این کنگره 30 کارگروه فنی و مدیریتی تاکنون بیش از 250 جلسه تخصصی با حضور 400 عضو از کارشناسان صنعت نفت کشور برگزار کرده اند که نتایج حاصله در جریان کنگره و در قالب 30 پنل تخصصی ارائه می شود.
گفتنی است مهندس حمیدرضا گلپایگانی مدیر عامل شرکت حفاری شمال، بعنوان رئیس پنل تخصصی کنترل فوران چاه صنعت حفاری ایران حضور خواهند داشت.
همزمان با برگزاری کنگره ، نمایشگاه جانبی با حضور شرکتهای فعال در این حوزه با هدف معرفی آخرین دستاوردها و فرصتهای توسعه و سرمایه گذاری در این صنعت برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: