tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۶
شناور نگین با تمهیدات اندیشیده شده درنوروز 96 به مسافران کیش خدمات ارائه می کند.

تمامی معاونت ها وشرکتهای تابعه سازمان منطقه آزاد کیش درپی تاکید دکتر مونسان درحال برنامه ریزی برای ارائه خدمات مناسب و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی هستند.

درهمین راستا شرکت توسعه بنادروفرودگاههای منطقه آزاد کیش درصدد بکارگیری شناورهای مسافری وباری برای تسهیل تردد گردشگران درنوروز 96 است .

با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده وتوافقات صورت گرفته شناور مسافربری نگین با ظرفیت جابجایی 235 مسافر که هم اکنون در مسیر بندرلنگه به دبی فعالیت می کند در نوروز 96 درمسیرهای بندرلنگه به کیش وبالعکس و بندرچارک به کیش وبالعکس خدمات رسانی می کند.

این شناور که از نوع کاتاماران است می تواند تا سقف 20 تن بار مسافری نیز جابجاکند.

شناور مسافربری نگین دارای 44مترطول ، 12 مترعرض و حداکثر سرعت 28 گره دریایی است و بعد از ایام نوروز نیز قراراست درمسیر کیش به بنادراطراف خدمات دهی می کند.

افزایش 50 درصدی ظرفیت انتقال گردشگران به کیش درمسبر دریایی از جمله برنامه هایی است که مدیرعامل شرکت توسعه بنادر وفرودگاهها برآن تاکید کرده است.

موسوي با اشاره به اينكه پيش از اين با اضافه شدن شناور400 نفره به مجموعه ناوگان دریایی کیش ظرفيت انتقال گردشگران در اين مسير افزايش يافته و به 1400 نفر در روز رسيده بود گفت: با اضافه شدن شناورهاي جديدتر اين ميزان به روزانه 2200 نفر افزايش مي يابد.

وي با بيان اينكه بخشي از افزايش ظرفيت انتقال گردشگران مسير دريايي موقتي بوده و ويژه ايام نوروز است تصريح كرد: اين ميزان پس از تعطيلات نوروز 1800 نفر خواهد بود كه نسبت به سال قبل 400 نفر افزايش خواهد داشت.

موسوي افزود: براي رفاه بيشتر گردشگران نوروزي در حال رايزني جهت بكار گيري يك كشتي اقيانوس پيما هستيم تا گردشگران مسير دريايي در ايام نوروز با سهولت بيشترو كيفيت بهتري دراين مسيرتردد كنند.

وي با بيان اينكه اين كشتي با ظرفيت پذيرش 1600 مسافرو 400 دستگاه ماشين ، داراي 130 كابين مسافري، رستوران، سالن بازي و سالن برگزاري همايش و فضاي باز مناسب است افزود: پيوستن اين كشتي به ناوگان حمل و نقل دريايي كيش مي تواند كيفيت ارائه خدمات به گردشگران مسير دريايي را افزايش دهد از اينرو تلاش مي كنيم تا اين برنامه در ايام نوروز 96 محقق شود.

منبع: روابط عمومی منطقه آزاد کیش 
نام:
ایمیل:
* نظر: