tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
مردم حق دارند که از این وضعیت ناراحت باشند به همین دلیل مطالبات آنها به حق است و باید پیگیری شوند.
به گزارش هماپرس؛ درپی ایجاد وضعیت بحرانی ناشی از هجوم ریزگردها، قطعی طولانی مدت آب، برق و ارتباطات و به دنبال آن تعطیلی مدارس و ادارات که منجر به متخل شدن زندگی میلیون ها خوزستانی شده است، در روزهای اخیر و امروز تعدادی از شهروندان اهواز اقدام به برگزاری تجمع های اعتراضی نموده اند.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در واکنش به این اتفاقات به خبرنگار هماپرس گفت: مردم حق دارند که از این وضعیت ناراحت باشند به همین دلیل مطالبات آنها به حق است و باید پیگیری شوند.

وی با بیان اینکه برای رفع کاستی ها اخیر سعی خواهیم کرد، افزود: ما تلاش می کنیم که بتوانیم مواردی که درچند روز گذشته اتفاق افتاده را برطرف نماییم و در خصوص مدیرانی که در مشکلات اخیر قصور کردند شک نکنید کوچک ترین گذشتی نخواهم کرد

در یادداشتی که در روزنامه ایران نوشتم که درصورت قصور و اهمال کاری برخی از مدیران اجرایی پس از بررسی برخورد خواهم کرد و گزارش لازم را به وزیر مربوطه جهت برخورد  قانونی ارایه خواهم کرد.
هیاتی جهت بررسی قصور مدیران تعیین کردم و در خصوص حقوق مردم به هیچ عنوان گذشت نمی کنم، چون اجازه ندارم که گذشت کنم و حق مردم حق الناس است.

مهمترین مساله برای دولت عدم خدشه به اعتماد ملی است.

تقویت رابطه مردم و دولت مهمترین دغدغه دولت تدبیر و امید است.

برقدار کردن منازل و اماکن عمومی در اولویت قرار دادیم.

از نظر دولت اعتماد مردم از تولید نفت با اهمیت تر است، نفت که سهله همه سرمایه های کشور باید فدای رضایت و جلب اعتماد مردم شود
نام:
ایمیل:
* نظر: