tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
حزب ثقلین جمهوری اسلامی ضمن دعوت مردم به حفظ آرامش و پیگیری حقوق شهروندی از طرق مجاری قانونی ؛ اعلام می دارد که مردم فهیم استان خوزستان اجازه نخواهند داد تا عده ای مغرض به بهانه های واهی یا سیاسی کاری در صدد مصادره مطالبات بحق مردمی به نفع جریان خاص باشند.
هماپرس؛ تجمع های مردمی جهت اعتراض به مشکلات پیش آمده در حوزه های آب و برق استان که متاسفانه محصول سه دهه سهل انگاری دولتهای متوالی در حق مردم  شهید پرور خوزستان است.

اگر چه بعنوان یکی از راه‌های احقاق حقوق شهروندان عنوان می شود اما توجه داشته باشیم که هرگونه تجمع بدون مجوز وزارت کشور ؛ خلاف قانون اساسی و از مصادیق جرم محسوب می گردد.

حزب ثقلین جمهوری اسلامی ضمن دعوت مردم به حفظ آرامش و پیگیری حقوق شهروندی از طرق مجاری قانونی ؛ اعلام می دارد که مردم فهیم استان خوزستان اجازه نخواهند داد تا عده ای مغرض به بهانه های واهی یا سیاسی کاری  در صدد مصادره مطالبات بحق  مردمی به نفع جریان خاص باشند.

آنچه امروزه مورد نیاز استان است همراهی و اتحاد عموم مردم با نمایندگان مجلسین  و کارگزاران دولت جهت رساندن صدای رسای محرومیت استان بلند آوازه  خوزستان است. انتظار است که دولت تدبیر و امید نیز به تاسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ؛ گامهای موثرو ملموس تری در راستای تحقق شعارهای انتخابات ریاست جمهوری بر دارند.

حزب ثقلین جمهوری اسلامی
نام:
ایمیل:
* نظر: