tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
غیرممکن است که صلاحیت روحانی از سوی شورای نگهبان تایید نشود/ اصلاح طلبان و بخش عمده اصولگرایان از کاندیداتوری روحانی حمایت می کنند
قبادیان در حاشیه نشست مجمع اصلاح طلبان خوزستان پیرامون دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در اهواز گفت...
به گزارش هماپرس: دکتر برات قبادیان در حاشیه نشست مجمع اصلاح طلبان خوزستان پیرامون دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ، در گفتگو با خبرنگاران گفت: تا این لحظه دکتر حسن روحانی گزینه قطعی و اصلی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است و مانند دوره قبل بخش عمده‌ای از اصولگرایان معتدل از او حمایت خواهند کرد.

قبادیان در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر شائبه رد صلاحیت روحانی در انتخابات آتی از سوی برخی محافل ، گفت:  غیرممکن است که صلاحیت روحانی از سوی شورای نگهبان تایید نشود. تایید صلاحیت وی در انتخابات جای هیچ شکی ندارد. کسانی که این حرف را می زنند درک درستی از نظام ایران ندارند و فکر می کنند ساخت تصمیم‌گیری، ناآگاه است که دست به چنین کاری بزند.

گفتنی است اخیرا عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تایید صلاحیت روحانی در انتخابات آینده گفته است: «در همه ادوار صلاحیت رؤسای جمهوری مستقر را هم دقیقاً بررسی کرده و هیچ تضمینی برای تأیید صلاحیت هر رئیس جمهور در دوره دوم وجود ندارد.»
نام:
ایمیل:
* نظر: