tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
این روزها، خبرهای تازه ای از تغییر در مدیریت یکی از دو شرکت بزرگ ملی حفاری ایران و حفاری شمال به گوش می رسد.
هماپرس| خبرها حاکی از این است که حمیدرضا گلپایگانی، یکی از متخصصان به نام صنعت حفاری کشور که کارنامه علمی و تجربی درخشانی در دست دارد و سابقه ی فعالیت در بخش های مختلف حفاری، نشان از تخصص و تجربه ای است که پله پله در این صنعت به دست آورده، شرکت ملی حفاری ایران و حفاری شمال را به انتظار گذاشته است.
باید منتظر ماند و دید ؛ گلپایگانی که مدتی به دلیل گذراندن دوران تحصیل در دانشگاه صنعت نفت و مدتی به خاطر دفاع از مرزهای کشور در زمان جنگ تحمیلی در خوزستان بود و بعد از آن هم نیز در سنگر صنعت نفت و حفاری برای دفاع از اقتصاد ایران، خوزستان منزلگاهش بود، آیا سودای بازگشت به خوزستان را در سر دارد و خاطراتش در شرکت ملی حفاری ایران را زنده می کند یا میخواهد تجربه جدیدی در شرکت حفاری شمال کسب کند؟ 
این که گلپایگانی، مدیریت کدام یک از این دو شرکت بزرگ را به دست خواهد گرفت، قطعا برای خوزستان دارای اهمیت است چرا که در مدت حضورش در خوزستان، اثرگذاری یک مدیریت باتجربه و سرشار از علم و تخصص را شاهد بودیم.


وی متولد 1344،  فارغ التحصيل دانشکده نفت ابادان. کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی با گرایش تولید و فعالیت خود را در حوزه صنعت نفت با کار در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران آغاز کرد. سمت های گلپایگانی در شرکت های مذکور : 
1. نظارت بر عملیات حفاری
2. مهندسی برنامه ریزی چاه های توسعه ای
3. رییس بخش شیمی حفاری 
4. رییس اداره تعمیرات چاه ها 
5. رییس اداره کل سیمان و انگیزش چاه 
6. مدیرعملیات حفاری خشکی
7. مدیر خدمات فنی حفاری
8.  معاونت مدیر عامل در امور فنی و مهندسی 
9. *مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران*
10. مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب 
11. مدیر عامل شرکت سروک کیش 
12. رییس هییت مدیره شرکت فلات قاره ایران
نام:
ایمیل:
* نظر: