tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

در پی انتشار خبر واگذاری‌های شهردار تهران به برخی اعضای شورای شهر تهران و شکایت آقایان قالیباف و چمران از سردبیر سایت معماری نیوز، این وب‌سایت فیلتر شد.

یاشار سلطانی سردبیر سایت معماری‌نیوز در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: امروز در ایمیلی که به سرور خدمات اینترنتی سایت معماری نیوز داده شد، از این سرور خواسته شده که دسترسی به سایت را مسدود کنند.

دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در ایمیلی از مدیر عامل شاتل (شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی به سایت معماری نیوز) درخواست کرده که فورا نسبت به مسدودسازی سایت اقدام کند.

در این ایمیل به شاتل هشدار داده شده که در صورت تاخیر در اجرای دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، برای این شرکت خدمات اینترنتی نیز اعلام جرم خواهد شد.

سلطانی ادامه داد: پایگاه خبری معماری نیوز وب‌سایت رسمی، دارای پروانه رسمی وزارت ارشاد برای مطبوعات است که بدون تفهیم اتهام یا محرز شدن هر جرمی توسط کمیته فیلترینگ فیلتر شده است.

سردبیر معماری نیوز در پی انتشار خبر لیست واگذاری‌های شهردار تهران به برخی اعضای شورای شهر تهران روز گذشته به شعبه دو بازپرسی رسانه تهران احضار شد و با پیگیری هایی که از سوی وکیل او صورت گرفت معلوم شد شاکی او آقایان محمد باقر قالیباف و مهدی چمران بوده‌اند.

منبع: انصاف نیوز 

نام:
ایمیل:
* نظر: