tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه ی گسترده رسانه ای به دولت تدبیر و امید گفت: ۸ سال تمام کشور را شخم زدند و صدای کسی در نیامد اما حالا از دولت روحانی طلبکار شده اند!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه ی گسترده رسانه ای به دولت تدبیر و امید گفت: ۸ سال تمام کشور را شخم زدند و صدای کسی در نیامد اما حالا از دولت روحانی طلبکار شده اند!

به گزارش هماپرس به نقل از خبرآنلاین دکتر مسعود پزشکیان در جمع اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی اظهار داشت: هشت سال تمام هربلایی خواستند سر مملکت آوردند اما حالا یادشان افتاده چرا رکود و بیکاری و تورم و … گریبان کشور را گرفته است!

وی ادامه داد: آن زمان وقتی خواستیم حرفی بزنیم گفتند اوایل کار است و کاری نداشته باشید، وقتی هم بعدا خواستیم اعتراض کنیم گفتند آخرهای دولت است و تحمل کنید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه ی گسترده علیه دولت در رسانه های مختلف در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری گفت: انحصار به حدی رسیده که وقتی فلان فرد سرفه هم می کند در بوق و کرنا می کنند اما خیلی های دیگر صدایشان به جایی نمی رسد.

نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه دلم به حال دولت آقای روحانی می سوزد گفت: طی هشت سال ۸۰۰ میلیارد دلار پول نفت را به باد داده اند، امروز از مردم و دولت طلکبار هم هستند.

دکتر پزشکیان با بیان اینکه با ۱۰۰ میلیارد دلار می شد ۳۰ هزار کیلومتر خط آهن در کشور احداث کرد ادامه داد: راه آهن ۱۶۰ کیلومتری تبریز-میانه بعد از ۱۵ سال هنوز به سرانجام نرسیده و بزرگراه ۱۵ کیلومتری تبریز – سهند نیز در ۸ سال دولت آقایان اجرایی نشد!

وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته یادآور شد: عده ای می پرسند اگر تحریم ادامه می یافت چه می شد؟ نمی دانند که اگر برجام نبود، امروز محتاج نان و دارو از خارج بودیم.

پزشکیان با تاکید بر اینکه آقایان باید به عملکرد خود در دولت قبل پاسخگو باشند اظهار داشت: طی هشت سال دولت گذشته، وقتی کشتی کشتی نفت و گاز ایران در میادین مشترک توسط کشورهای خارجی به تاراج می رفت کسی معترض نمی شد اما حالا که می خواهیم از آنها استفاده کنیم، به قراردادهای نفتی معترض شده اند.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه همه ی ما در یک کشتی نشسته ایم تاکید کرد: اگر کسی بخواهد این کشتی را سوراخ کند، خیانتکار است چراکه باعث غرق شدن کل جامعه خواهد شد.

منبع: انصاف نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر: