tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
«پیامی برای همه؛از صدر تا ذیل »
طبق دستور رييس جمهور محترم ؛انتقال اب فقط براي شرب و انهم پس از در نظر گرفتن مصالح زیست محيطي انجام خواهد شد ؛ يعني حتي اگر از نظر زیست محیطی هم مشکلی باشد ؛این انتقال نباید صورت گیرد.
به گزارش هماپرس؛ دکتر شریعتی استاندار خوزستان در نشست مشترك استانداران خوزستان و چهارمحال و بختیاری در تاریخ جمعه ۱۵مرداد ۹۵ فرمودند:
اطلاعات ذي قيمتي در مورد انتقال اب به دست من رسيده كه حتما بررسي هاي لازم را انجام خواهيم داد و پیش داوری هم نمی کنم !اما ممكن است برخي متوليان امر؛هم اكنون و در ظاهر‼️طبق دستور رييس جمهور محترم عمل كرده باشند؛ اما روند اجرايي را به نحوي پیش برده باشند و بخواهند چنان عمل کنند که در وقت مقرر‼️مثلا در دولتي دیگر ‼️بتوانند ان را برگردانند.
لذا از مسوولين محترم اب و برق خوزستان و چهارمحال و بختیاری میخواهم که حتما بر عمليات اجرايي نظارت كنند كه طبق دستور رييس جمهور محترم و شوراي عالي اب ؛ اين انتقال به گونه ای انجام شود كه فقط و فقط در حد اب شرب باشد و هیچ گونه امكاني براي غير از ان وجود نداشته باشد و كسي نتواند روند اجرايي ان را تغيير دهد.
این سخنرانی در نشست مشترك استانداران خوزستان و چهارمحال و بختیاری در تاریخ جمعه ۱۵مرداد ۹۵انجام شده و فایل صوتی ان موجود می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: