tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۳
عملیات مهار آتش مخزن 25 هزار تنی 2001c مجتمع پتروشیمی بوعلی سینای منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر اعلام کرد به لطف خدای متعال و جانفشانی تیم اجرایی و آتش نشان ها و با کمک و همکاری اکیپ های حاضر در منطقه به طور کامل خاموش شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان رئیس ستاد بحران استان ضمن تشکر و تقدیر از تمامی آتش نشان ها و تیم اجرایی عملیات مهار آتش مخزن 25 هزار تنی 2001c مجتمع پتروشیمی بوعلی سینای منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر اعلام کرد به لطف خدای متعال و جانفشانی تیم اجرایی و آتش نشان ها و با کمک و همکاری اکیپ های حاضر در منطقه به طور کامل خاموش شد.


استاندار خوزستان با تقدیر از حضور موثر وزیر نفت ، رئیس مناطق نفتخیز جنوب ، مدیرعامل شرکت ملی حفاری و مسئول عملیات و ایمنی جنوب و شهرداری اهواز، مجموعه اداره کل بنادر ، پالایشگاه آبادان و پتروشیمی اراک و مجموعه عملیات آتش نشانی استان خوزستان اطفا این حریق با تلاش تعداد زیادی از نیروهای زحمتکش دستگاه میسر شد. لازم بذکر است استاندار خوزستان طی دو روز گذشته به همراه معاون عمرانی و تعدادی از مدیران کل استانداری از جمله مدیرکل بحران ، مدیرکل پدافند غیرعامل و فرماندار بندر ماهشهر با تشکیل ستاد بحران و بسیج دستگاههای ذیربط و فراخوانی امکانات مورد نیاز از سراسر استان مدیریت این بحران را برعهده داشتند .
نام:
ایمیل:
* نظر: