tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۸
بر اساس اطلاعات اولیه منتشر شده از وضعیت بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات توسط هیات های اجرایی به نظر می رسد اهواز بیشترین آمار رد صلاحیت نیروهای اصلاح طلب را در کارنامه هیات های اجرایی ثبت کرده است.این در حالی است که بر اساس گزارش های منتشر شده در اکثر شهرهای کشور هیات های اجرایی عملکرد مثبتی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته اند.
به گزارش هماپرس به نقل از مجلس آنلاین: بر اساس اطلاعات اولیه منتشر شده از وضعیت بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات توسط هیات های اجرایی به نظر می رسد اهوار بیشترین آمار رد صلاحیت نیروهای اصلاح طلب را در کارنامه هیات های اجرایی ثبت کرده است.این در حالی است که بر اساس گزارش های منتشر شده در اکثر شهرهای کشور هیات های اجرایی عملکرد مثبتی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته اند.

گزارش ها حاکی از رد صلاحیت حداقل پنج نفر از کاندیداهای جریان اصلاحات در شهر اهواز دارد که از بین آنها پیش بینی می شد سه نفرشان رای بالایی در این حوزه انتخابیه داشته باشند که به طرز عجیبی از سوی هیات اجرایی با دلایل واهی رد صلاحیت شده اند.

دکتر دانش،دکتر برات قبادیان،جاسم شدیدزاده ،مرضیه امیری و دکتر رحیمی فر ازجمله کاندیداهای رد صلاحیت شده در اهواز هستند.

بر اساس پیش بینی ها دکتر دانش،دکتر برات قبادیان،جاسم شدیدزاده احتمال رای آوری بالایی در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه اهوازداشتند که توسط هیات اجرایی در این مرحله حذف شده اند.

از جمله سوابق این افراد می توان به کارنامه دکتر برات قبادیان که جز یک درصد دانشمندان برتر جهان در سال 2015 و جز 21 پژوهشگر برتر کشور در سال 94 بوده است. همچنین ایشان به عنوان رییس نمونه دانشگاه های کشور در سال ٨٠ انتخاب شدند.

قبادیان با سابقه مدیریتی درخشان همچون معاونت برنامه ریزی آموزش و امورمجلس  سازمان انرژی اتمی و ریاست دانشگاه شهرکرد از سوی هیئت اجرایی به دلیل عضویت درگروههای منحله ! رد صلاحیت شده است.

دلیل رد صلاحیت مرضیه امیری عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان نیز عضویت در گروههای منحله به وی اعلام شده است.

از جمله گزارش شده اکثر این کاندیداها به اتهام عضویت یا هواداری از آنچه هیات اجرایی آن را گروههای منحله اعلام کرده رد صلاحیت شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: