tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
سفير نروژ در کشورمان بعدازظهر روز سه‌شنبه 21 مهرماه با حضور در شرکت نفت فلات قاره ايران با مهندس سعيد حافظي مديرعامل اين شرکت ديدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش هماپرس به نقل از روابط عمومي شرکت نفت فلات قاره ايران، سرکارخانم آدليز نورهيم (Aud Lise norheim) سفير نروژ در ايران در اين ديدار، گسترش همکاري‌هاي دوجانبه با کشورمان به‌ويژه در زمينه نفت و گاز در دريا را ضروري دانست.
خانم ليز نورهيم همچنين، پروژه‌هاي شرکت نفت فلات قاره ايران را داراي پتانسيل بسيار مناسبي براي فعاليت اعلام کرد.
وي بر عزم اين کشور بر گسترش تعاملات و همکاري در همه زمينه‌ها به‌ويژه پروژه‌هاي نفت و گاز ايران تاکيد و اظهار اميدواري کرد در شرايط جديد، زمينه حضور شرکت‌هاي توانمند و سرمايه‌گذاران بزرگ نروژي در ايران فراهم شود.
مهندس حافظي مديرعامل شرکت نفت فلات قاره ايران نيز در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از حضور خانم آد ليز نورهيم در اين شرکت، به بيان گوشه‌اي از توانمندي‌ها و پتانسيل‌هاي شرکت نفت فلات قاره ايران پرداخت.
وي در اين ديدار ابراز اميدواري کرد، با توجه به پيشينه بسيار خوب شرکت‌هاي نروژي در صنعت نفت دريايي، از اين پس، شرکت‌ها و سرمايه‌گذاران اين کشور در صنعت نفت ايران حضور داشته باشند.
گفتني است، نماينده شرکت Intsok نروژ که در همه زمينه‌هاي مرتبط با صنعت نفت دريايي در سراسر دنيا مشغول فعاليت است نيز در اين ديدار حضور داشت.




نام:
ایمیل:
* نظر: