tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
شیراز - ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس، مقادیری کالای قاچاق به ارزش 11میلیارد و 650 میلیون ریال در این استان کشف کردند.
به گزارش روز سه شنبه هماپرس از اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از جاده های منتهی به شیراز، شش دستگاه تریلر را متوقف و دربازرسی ازآنها در مجموع 136هزار و 920 کیلوگرم برنج قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف کردند. 
سرهنگ سیروس حیدری، ارزش این محموله های قاچاق را افزون بر پنج میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: رانندگان وسایل نقلیه یاد شده بازداشت شدند. 
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون نیز بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق و برخورد با متخلفان، در هنگام کنترل خودروهای عبوری جاده های منتهی به این منطقه ، به یک دستگاه کامیون شک و آن را متوقف و در بازرسی از قسمت بار این خودرو 23 تن برنج فاقد مدارک گمرکی لازم کشف کردند. 
سرهنگ مهرداد مشوق افزود: ارزش این محموله قاچاق بیش از 990 میلیون ریال برآورد شده و در ارتباط با آن یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است. 
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی هم گفت: ماموران دایره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان، هنگام گشت زنی در جاده ممسنی- رستم به دو دستگاه تریلر شک و آنها را متوقف و در بازرسی از آنها 15 هزار و 581 تخته پتوی قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد و 260 میلیون ریال کشف کردند. 
سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: رانندگان این دو وسیله نقلیه دستگیر و برای انجام سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند. 
بنا به گزارش دیگری ازمعاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان لارستان،بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی هرمود باغ به هنگام گشت زنی در جاده اصلی بستک - لار در حوالی دو راهی زروان به یک دستگاه خودرو پراید شک و آن را متوقف و در بازرسی از آن 99 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند. 
سرهنگ حسین دیندارلو اظهار داشت: این وسیله نقلیه توقیف و راننده آن دستگیر شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: