tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
روزنامه آرمان در شماره چهارشنبه یکم مهر در تشریح تیتر یک نوشت: نیویورک تعظیم می کند به مجتهد ایرانی که فقیه است؛ به حقوقدانی که معاون جانشین فرماندهی کل قوا بوده است و به رئیس جمهور ایران که در همه حوزه ها صاحب نظر و آگاه است. نام حسن روحانی با صلح مترادف است. حسن روحانی باز هم به نیویورک می رود و باز هم می خواهد اقتدار در عین صلح ایرانی را به جهانیان نشان دهد.
این روزنامه با بررسی موضوع برجام رو بی خیال استاندار عوض نکنید! نوشت: دلواپسان خیلی بیشتر از آنچه تصور می شد دلواپس هستند؛ اگر تا دیروز توافق هسته ای ابزاری برای هجمه و فشار به دولت بود اکنون اما رویکرد تعاملی دولت با آنها و حضور حداکثری شان در کمیسیون بررسی برجام این ابزار را از آنها گرفته پس باید فاز جدیدی از هجمه را آغاز کنند و جالب است که ریشه دلواپسی هایشان در این بخش بیش از همیشه هویدا می شود که یکی از آنها وعده تغییر استانداران غیرهمسو است که از سوی مسئولان وزارت کشور بارها داده شده و در اواسط هفته جاری نیز بار دیگر بر آن تاکید شد. این وعده و چند نمونه از تحقق آن سبب شد که صدای دلواپسان بلند شود. 
روزنامه آرمان با انتشار عنوان ربیعی دولت را 14 کارته کرد، نوشت: علی ربیعی در جلسه دیروز مجلس دوکارته و دولت یازدهم، 14کارته شد. وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی سال قبل هفتمین کارت زرد دولت را گرفته بود. نمایندگان مجلس پیش از این به علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش (2کارت زرد)، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی (یک کارت زرد)، رضا فرجی دانا وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی (سه کارت زرد )، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (2 کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد) و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت (2کارت زرد) و محمود واعظی وزیر ارتباطات (یک کارت زرد) داده بودند. 
این روزنامه با انتخاب موضوع اینترنت و تلفن همراه عامل گرانفروشی است، نوشت: «اینترنت و تلفن همراه عامل گرانفروشی ها و وضعیت بدحجاب هستند.» این اظهارات آیت ا... مصباح یزدی است که دیروز در مراسم افتتاحیه دانشگاه مجازی علوم و معارف اسلامی بیان کرد. اکنون مشخص شده که ایشان دغدغه تورم و گرانی دارند و در سخنرانی های خود به این موضوع بیش از پیش اهمیت می دهند اما برخی می پرسند آیا نرخ تورم در دولت قبل بالاتر بود یا در دولت یازدهم و همچنین این پرسش که مگر در دولت قبل موبایل و اینترنت نبود که عامل گرانی باشند پس چرا آیت ا... مصباح اکنون بحث گرانی را مطرح می کنند و البته اشاره ای هم به پایین آمدن نرخ تورم ندارند. نکته قابل اهمیت اینکه او در مراسم افتتاح دانشگاه مجازی، اینترنت و تلفن همراه را عامل گرانی و وضعیت بدحجابی عنوان کرده اند و باز هم این سوال مطرح می شود چرا برای افتتاح نهادی رفته اند که اینترنت بحث اساسی و پایه ای آن است. 
روزنامه آرمان با درج عنوان نفع صندوق ذخیره برای معلمان چیست؟ نوشت: صدای پای تخلفات از همه جا به گوش می رسد. این تخلفات گاهی دامن سازمان تامین اجتماعی را می گیرد و گاهی بانک ها را با نام های مختلف از سر می گذراند و البته در این میان وزارت علوم نیز مصون نمی ماند و سونامی بورسیه های غیر قانونی این وزارتخانه را در کام خود فرو می برد. اما موارد تخلف تنها به چند سازمان و چند بانک ختم نمی شود بلکه دامنه آن به زمین های گردنه حیران و برخی استان های دیگر نیز می رسد و البته در این هیاهو، آموزش و پرورش نیز اسیر برخی سودجویی ها می شود؛ سودجویی هایی که ظاهرا در قالب صندوق ذخیره فرهنگیان قد علم کرده است. فارغ از اینکه این اتفاقات در دولتی رخ داده که نام خود را دولت پاکدستان گذاشته بود به هر صورت آفات آن شامل حال همه خواهد شد. 
این روزنامه همچنین در صفحه نخست موضوع «علی مطهری: هجمه به اصلاح طلبان از روی کینه جویی است» را انتشار داد.



منبع: روزنامه آرمان
نام:
ایمیل:
* نظر: